Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 104006 Pucnik-Domecko.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46-070 Komprachcice, ul. Kolejowa 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4031700-01 , fax. 066 4031725
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Kolejowa 3 3
    46-070 Komprachcice, woj. opolskie
    tel. 077 4031700-01, fax. 066 4031725
    REGON: 00054385800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komprachcice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 104006 Pucnik-Domecko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót : - przebudowa nawierzchni gruntowej na bitumiczną o szerokości 4,50m - wymiana nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,50m - wyrównanie obustronnego pobocza o szerokości 0,50m - dostosowanie nawierzchni zjazdów do nowej krawędzi jezdni - odtworzenie rowu przydrożnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 2. Wykonawca spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającym aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów i Techników budownictwa o wpisie na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie swojej działalności min. 2 zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia . Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzenie spełniania warunku nr 1. 2. Oświadczenie (art. 22 p.z.p.), którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. - potwierdzenie spełniania warunku nr 2. 3. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum dokument wymieniony w pkt 1 i oświadczenie wymienione w pkt 2 składa każdy wykonawca. 4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - wzór zał. nr 3, dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów i Techników - potwierdzenie spełniania warunku nr 3. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie działalności wykonawcy, robót - przynajmniej dwa zamówienia w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji - potwierdzenie spełniania warunku nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.komprachcice.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach