Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku ogłasza przetarg
- Adres: 21-150 Kock, ul. Jana Pawła II
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 818 591 004 , fax. 818 591 059
- Data zamieszczenia: 2019-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku
ul. Jana Pawła II 29
21-150 Kock, woj. lubelskie
tel. 818 591 004, fax. 818 591 059
REGON: 43102006100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 103143L w m. Lipniak od km 0+000 do km 0+988 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi remont drogi gminnej nr 103143L w m. Lipniak o długości 0,988 km. Dzięki inwestycji nastąpi podniesienie poziomu i jakości życia mieszkańców oraz poprawa i zwiększenie efektywności układu komunikacyjnego gminy Kock. Zakres robót planowany do wykonania w ramach zadania obejmuje: - roboty pomiarowe, wytyczenie trasy drogi, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 10 cm (warstwa wiążąca gr. 5 cm, warstwa ścieralna gr. 5 cm) - wykonanie poboczy obustronnych o szer. 0,75 m z kruszywa łamanego o gr. 10 cm po zagęszczeniu, - wykonanie odwodnienia drogi (rowy, przepusty, kanały odwadniające) - remont zatoki autobusowej, - oznakowanie drogi (oznakowanie poziome, pionowe), - wykonanie zjazdów indywidualnych z kamienia łamanego. Zakres robót planowany do wykonania w ramach zgłoszonego zadania (branża drogowa) obejmuje odcinek drogi gminnej o dług. 0,988 km i stanowi remont drogi gminnej nr 103143L w m. Lipniak wraz z włączeniem do drogi powiatowej nr 1252L. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. - Kosztorys ofertowy - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. - Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r.poz.164 z późn.zm), - Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Niedrzwica Kościelna ul. Zalesie
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych o długości 0,350 km na działce o nr ew.753/3 w miejscowości Tarnawka Pierwsza
Dodano: 2024-04-16 - Budowa lub przebudowa gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski.
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa dróg gminnych nr 110197L w m. Krasne, nr 112216L w m. Chomęciska Duże, nr 110234L w m. Chomęciska Duże, gm. Stary Zamość
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi gminnej Nr 109754L w miejscowości Siennica Nadolna
Dodano: 2024-03-12 - „Przebudowa dróg na terenie Gminy Gościeradów”.
Dodano: 2024-02-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 105744 L w m. Oleśniki od km 0+000 do km 1+143.
Dodano: 2024-02-19 - Przebudowa dróg na terenie gminy Bychawa – edycja RFRD2024
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa drogi gminnej Nr 128578L Borowszczyzna-Tarnawka w miejscowości Tarnawka Druga od km 0+000 do km 0+967,6
Dodano: 2024-02-09 - Budowa drogi gminnej nr 112300L (ul. Łastowieckiego i Powstańców Styczniowych) w m. Krasnobród
Dodano: 2024-02-06