Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 102547R, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w km 0+000-0+622 wraz z remontem sieci kanalizacji sanitarnej o długości 934m w Nisku.

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8415643, 15 8415638 , fax. 15 8415630
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 8415643, 15 8415638, fax. 15 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 102547R, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w km 0+000-0+622 wraz z remontem sieci kanalizacji sanitarnej o długości 934m w Nisku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej nr 102547R, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w km 0+000-0+622 wraz z remontem sieci kanalizacji sanitarnej o długości 934m w Nisku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1 roboty pomiarowe, 2)roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe , 3)frezowanie nawierzchni bitumicznej - transport we wskazane miejsce przez Zamawiającego, 4)wykonanie warstwy wyrównawczej z MMA, 5)wykonanie warstwy wiążącej z MMA, 6)wykonanie warstwy ścieralnej z MMA, 7)montaż krawężników, 8)montaż obrzeży, 9)wykonanie podbudowy pod zjazdy i odcinki chodników 10)układanie kostki betonowej na zjazdach i chodnikach, 11)regulacja pionowa studni kanalizacyjnych i wpustów ulicznych, 12)frezowanie pni w pasie drogowym, 13)renowacja kanałów głównych, przyłączy w granicach pasa drogowego i odejść do wpustów deszczowych, 14)renowacja studni kanalizacyjnych i wpustów deszczowych, 15)naprawa kaskad zewnętrznych, 16)pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa i przedmiary remontu kanalizacji zostały opracowane w oparciu o wykonane inspekcje CCTV. Na jej podstawie dokonano oceny stanu technicznego i dobrano technologię renowacji. Jako główną metodę renowacji kanałów o średnicach ?400- ?600 zaprojektowano wykładzinę CIPP- z włókna szklanego, nasączonego żywicami poliestrowymi, utwardzanego na placu budowy. We wskazanych przypadkach, ze względu na ograniczenia technologiczne przewiduje się zastosowanie renowacji za pomocą wykładziny CIPP z włókniny polimerowej o strukturze filcowej nasączonej żywicami epoksydowymi. W kanałach głównych o średnicach ?150- ?300 jako główną metodę renowacji projektuje się wykładzinę CIPP z włókniny polimerowej o strukturze filcowej nasączonej żywicami epoksydowymi. Przyłącza oraz odejścia do wpustów deszczowych należy poddać renowacji z wykorzystaniem wykładziny CIPP z włókniny poliestrowej o strukturze filcowej nasączonej żywicą epoksydową na placu budowy. W celu pełnej kontroli nasączania rękawów żywicami epoksydowymi wymaga się, aby proces nasączania odbywał się w mobilnych nasączalniach z komputerowym monitoringiem procesu nasączania, nie dopuszcza się mieszania poszczególnych składników ręcznie. W miejscach występowania uszkodzeń i przeszkód przewidziano wykopy punktowe w celu naprawienia lub usunięcia przeszkody przed wykonaniem instalacji CIPP. Renowację studni oraz wpustów deszczowych należy przeprowadzić za pomocą chemii budowlanej. Dopuszcza się w zamian za renowację wpustów ulicznych wykonanie ich jako nowych z wykorzystaniem istniejących kratek żeliwnych. Należy wymienić wszystkie stopnie złazowe z uwagi na znaczny stopień skorodowania, w studniach, w których występują braki lub nie ma ich wcale, należy uzupełnić i zamontować nowe stopnie. Szczegółowy zakres prac i sposób wykonania robót określa opracowana dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne i przedmiary robót, z którymi należy się dokładnie zapoznać przed przygotowaniem oferty. Załączona dokumentacja obejmuje szerszy zakres tj. ul. Wyszyńskiego, Piłsudskiego i 11 Listopada, natomiast niniejsze zamówienie dotyczy tylko remontu sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wyszyńskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00 100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-08-10 do godz. 09:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy z siedzibą w Stalowej Woli 68 9430 0006 0037 8343 2000 0001, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale w pokoju 12A (parter), Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Plac Wolności 14, 37 - 400 Nisko, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. W takim wypadku do oferty Wykonawca załącza kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach