Przetargi.pl
Remont drogi gminnej na działce nr 266 w Zakościelu

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej na działce nr 266 w Zakościelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont drogi gminnej na działce nr 266 w Zakościelu. 2. Przedmiotowe roboty mają polegać na dokończeniu robót przedstawionych w projekcie budowlanym. Projekt jest częściowo zrealizowany tj. od lokalizacji 0+000 do lokalizacji 0+406. Zapytanie dotyczy realizacji zadania od lokalizacji 0+406 do lokalizacji 0+755. Do przetargu załącza się obmiar całościowy oraz robót już wykonanych. Ofertę należy przedłożyć na zakres stanowiący różnicę obmiaru całościowego i obmiaru robót już zrealizowanych (należy pamiętać, że obmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy i wskazana jest wizja lokalna) 3. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu odcinka 349 m drogi gminnej w Zakościelu na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 266 w obrębie 0008 Zakościele. Zakres robót obejmuje przede wszystkim: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza), karczowanie krzaków, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 5 cm, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm, transport urobku, korzeni; - wykonanie podbudowy: korytowanie na głębokość 20 cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm, skropienie emulsją podbudowy, transport uroku; - wykonanie nawierzchni: wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, wykonanie warstwy przeciwspękaniowej, skropienie emulsją podłoża, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm; - roboty uzupełniające: uzupełnienie i profilowanie poboczy gruntowych gr. 15 cm, zagęszczenie poboczy gruntowych, oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm. 4. Wykonawca na własny koszt zapewnia obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna). 5. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac poszczególnych części stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Rozdziale X – (ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Rozdziale X – (ZAŁĄCZNIK nr 3 do SIWZ). 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 5. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach