Gmina Łużna ogłasza przetarg
- Adres: 38-322 Łużna, Łużna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
Łużna 634
38-322 Łużna, woj. małopolskie
tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
REGON: 49189246900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Łużna - Pogwizdów za szkołą w km 0+000,00 - 0+811,00 w miejscowości Łużna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W zakres robót wchodzą : roboty przygotowawcze tj. roboty pomiarowe , usuniecie warstwy humusu i podbudowy kruszywa wraz z wywozem urobku, odwodnienie drogi wraz z rozbiórką przepustów drogowych , wykonanie rowów przydrożnych wraz z wywozem urobku, wykonanie ław fundamentowych pod przepustami, oraz wykonanie przepustów pod drogą i rów kryty, ułożenie ścieków prefabrykowanych –korytkowych. Nawierzchnia : koryta wykonane mechanicznie w gruncie , roboty ziemne wraz z wywozem urobku ,podbudowa z gruntu stabilizowana cementem, warstwa dolna z kruszywa łamanego, skropienie emulsja asfaltową, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa wiążąca i ścieralna, wykonanie poboczy. Roboty wykończeniowe: brukowanie skarp, przekopów i nasypów, umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi na ławach betonowych, oznakowanie pionowe i poziome. Całość do wykonania z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z projektami budowlanymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekty budowlane, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3) Przedmiary robót stanowiące element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. 3. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. 5. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1186), 2) ustawie z 21 marca 1985 r. – o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2068), 3) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U.z 2016 r. poz. 124), 4) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2018, poz. 583), 5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065), 7) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63 poz. 735), 8) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi, • warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej, • przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót, • szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót. 6. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) ustanowienie kierownika budowy, 2) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 5) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 6) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 7) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy , 8) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 3) Kosztorys ofertowy w wersji papierowej sporządzony przez Wykonawcę przy wykorzystaniu metody kalkulacji uproszczonej zgodnie z zapisami punktu XV SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. 3 Maja
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV
Dodano: 2024-05-02 - Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022"
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
Dodano: 2024-04-29 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją zieleni w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Zielona Wieczysta”, dla ZZM w Krakowie
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa przystani flisackiej i rozbudowa o część do obsługi kajaków
Dodano: 2024-04-26 - „Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22