Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Konopnica-Sabinów

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 98-313 Konopnica, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 842 44 19 , fax. 0-43 842 43 15
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Rynek 15
    98-313 Konopnica, woj. łódzkie
    tel. 0-43 842 44 19, fax. 0-43 842 43 15
    REGON: 83219610550000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Konopnica-Sabinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Konopnica-Sabinów. 2.Zakres przedmiotu obejmuje ( dwa odcinki ) w szczególności Odcinek I w km. 0+000 do 1+1562 2.1 Roboty przygotowawcze : 1) Roboty pomiarowe – 1562,3 mb ; 2) Odnowa rowów przydrożnych w wyprofilowaniem skarp i dna . 3) Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy średniej grubości ścinania 15 cm ; 4) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km ; 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16 W 35/50 KR2 grub. min. 4 cm; 2.2 Nawierzchnia drogi : 1) Skropienie asfaltu podbudowy i nawierzchni drogowych 0,5 g/m2; 2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm ( warstwa ścieralna ) ; 3) Pobocza z klińca kamiennego 0-31,5 mm grub.12 cm i szer. 75 cm ; 4) Długość remontowana drogi – 1562,3 mb 5) Szerokość drogi – 4,5 m Odcinek II w km.1+1872 do 2+822 2.1 Roboty przygotowawcze : 1) Roboty pomiarowe – 951 mb ; 2)Wyprofilowanie skarp i dna istniejącego obustronnego rowu otwartego o gr. średniej 20 cm. 3) Plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy średniej grubości ścinania 15 cm ; 4) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km ; 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16 W 35/50 KR2 grub. min. 4 cm; 2.2 Nawierzchnia drogi : 1) Skropienie asfaltu podbudowy i nawierzchni drogowych 0,5 kg/m2; 2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 5 cm ( warstwa ścieralna ) ; 3) Pobocza z klińca kamiennego 0-31,5 mm grub.12 cm i szer. 50 cm; 4) Długość remontowana drogi – 951 mb 5) Szerokość drogi – 4,0 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art.31 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik Nr 7 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Załącznik Nr 9 do SIWZ – Przedmiary robót. Uwaga : Wykonawca w ramach zadania wbuduje ok.200 ton masy bitumicznej na drogach gminnych zniszczonych na skutek realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16 000,00 zł na zasadach w jednej z form określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach