Przetargi.pl
Remont drogi gminnej K 202506 Wierzchosławice - Dębowska wraz z budową chodnika

Gmina Wierzchosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 33-122 Wierzchosławice, Wierzchosławice 550
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6319030 , fax. 014 6319045
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchosławice
    Wierzchosławice 550 550
    33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie
    tel. 014 6319030, fax. 014 6319045
    REGON: 00055145000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej K 202506 Wierzchosławice - Dębowska wraz z budową chodnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej K 202506 w km 0+000 ÷ 1+400 oraz wykonanie chodnika przyjezdniowego w km 0+000 ÷ 0+535. W zakres robót dotyczących remontu nawierzchni bitumicznej wchodzić będzie oczyszczenie i skropienie nawierzchni 7 000 m2, wykonanie warstwy profilowej na odcinku 0+000 ÷ 0+535 w ilości 262 Mg, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na dł. 535 m w km 0+000 ÷ 0+535 o grubości 3 cm - 2 670 m2, a w km 0+535 ÷ 1+400 grubości 5 cm - 4 325 m2 oraz uzupełnienie poboczy mieszanką kruszywa łamanego grubości średnio 6 cm - 1 132 m2. Natomiast w zakres robót odnoszących się do budowy chodnika wchodzić będą roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie ław pod krawężniki, ułożenie obrzeży 8x30 521 mb, ułożenie krawężników 15x30 535 mb, wykonanie podbudowy pod chodnik 697 m2, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki gr. 6 cm - 697 m2, wykonanie warstw podbudowy na zjazdach 242 m2, wykonanie nawierzchni z kostki gr. 8 cm. - 242 m2, ręczne formowanie nasypów 380 m3, regulacja studni teletechnicznych 10 szt., wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki 535 mb., wykonanie studzienek wodościekowych szt. 7, przebudowa studzienki wodościekowej szt. 1, przebudowa zjazdu dł. 5 mb., budowa przykanalików 36 mb. a także odmulanie rowu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr 63 8591 0007 0080 0207 2748 0012 z dopiskiem Wadium na : Remont drogi gminnej K 202506 Wierzchosławice - Dębowska wraz z budową chodnika. Wniesienie wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 35. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655z późn. zm.), nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.; 2. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.;5. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.; 6. Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Rozdział I pkt 6 .; 7. Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.; 8. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą.; 9.Ofertę uzna się za odrzuconą w przypadku jeśli Wykonawca pomimo wezwania nie uzupełni brakujących lub wadliwych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa winna być sporządzona na formularzu oferty - Rozdział III zał. nr 1; 2. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i 2 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Rozdział III zał. 2; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający status prawny Wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Gminy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania dokumentów o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu.; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 5 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 6 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączonym formularzu Rozdział III zał. nr 3. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy branży drogowej posiadającego stosowne uprawnienia. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego .; 7.Wykaz robót budowlanych minimum 2 zadania w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze -o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każda wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać ich wartości, daty i miejsca wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Rozdziału III. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje ,protokoły odbioru końcowego , opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane).; 8.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł.; 9.W przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał tę część zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom - bez wskazania firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach