Przetargi.pl
Remont Drogi Gminnej Julianów-Trzebiatów

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Drogi Gminnej Julianów-Trzebiatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej Julianów Trzebiatów na długości 770m; szerokości jezdni 5 m, na odcinku od początku opracowania ozn. PT w km. 0+000, zlokalizowanym 12 m od prostopadłej osi jezdni o nawierzchni asfaltowej w skrzyżowaniu zwykłym w miejscowości Julianów - do punktu końcowego opracowania ozn. KT, zlokalizowanym w osi istniejącej jezdni o nawierzchni brukowej w km 0+770 w miejscowości Julianów, polegający na: 1)mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV 2)wykonaniu warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm na istniejącej warsti z destruktu lub brukowej 3)skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem 4)ułożeniu nawierzchni asfaltowej ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm 5)wykonaniu poboczy o szerokości 0,75 m z tłucznia kamiennego 6)wykonaniu pozostałych niezbędnych robót opisanych w projekcie technicznym i przedmiarze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.000,00 słownie: sześć tysięcy złotych 2Wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu, sposób przekazania: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej Oddział Błogie nr rachunku 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się datę i godzinę pojawienia się tych środków na rachunku bankowym zamawiającego. 3.Zwrot wadium, zatrzymanie wadium - nastąpi na podstawie art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone przez zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 2 ustawy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji; 6) zrealizują zamówienie w wymaganym terminie ; 7) złożą ważną ofertę; 8) złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wraz z oświadczeniami - załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi wraz z zaświadczeniem z izby samorządu zawodowego o wpisie na listę , z określonym w nim terminem ważności, aktualnym na dzień otwarcia ofert. e)kosztorys ofertowy, szczegółowy, oparty o katalogi i zgodny z załączonym przedmiarem robót, f) potwierdzenie wpłaty wadium, g)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta lub osoby uprawnione do występowania w imieniu oferenta. W przypadku podpisania oferty przez osoby posiadające pełnomocnictwo, pełnomocnictwa muszą być dołączone do oferty . 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a) oferta winna zawierać dokumenty wymienione w dziale VIII pkt 1 lit. b) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 3. Inne dokumenty: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4; 3.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez oferenta lub osobę uprawnioną do podpisania oferty w imieniu oferenta z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach