Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Folwarki Tylwickie – Małynka Etap 1 na odcinku od km rob. 0+000 do km rob. 1+050

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16060 Zabłudów, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8
    16060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 53102200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Folwarki Tylwickie – Małynka Etap 1 na odcinku od km rob. 0+000 do km rob. 1+050
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej Folwarki Tylwickie - Małynka Etap 1 na odcinku od km rob. 0+000 do km rob. 1+050 realizowana przy udziale środków pochodzących z dotacji celowej z budżetu Województwa Podlaskiego na zadania z zakresu ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych. Remontowana droga gminna stanowi działkę o nr ew. 44 obręb 25 Małynka gmina Zabłudów. W Etapie 1 remont będzie realizowany od km rob. 0+000 na krawędzi linii granicznej działki przedmiotowej drogi gminnej z dz. nr 28j do km rob. 1+050. W stanie istniejącym nawierzchnia drogi posiada liczne deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym, przepusty w pasie drogowym są niedrożne lub uszkodzone, nawierzchnia gruntowa jest odpylona na całym odcinku, miejscami występują przebicia gruntów gliniastych. Zakres robót Etapu 1 obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - koryta podbudowy, nawierzchnie, - przepusty, - umocnienie skarp i rowów, - oznakowanie. 2. Szczegółowe wymagania i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, zwanej dalej dokumentacją, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zagwarantowania zachowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. 4. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z Rozdziałem XIV SIWZ. Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a w zakresie czynności wykonywanych przy robotach wykończeniowych i ziemnych (ułożenie przepustów, oczyszczenie rowu, plantowanie powierzchni), czynności związanych z obsługą sprzętu przy realizacji przedmiotowej inwestycji oraz czynności w zakresie kierowania robotami budowlanymi wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczbę osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy, przekazać Zamawiającemu WYKAZ OSÓB, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia – w formie oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę wraz z kopiami umów o pracę zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego. W przypadku, jeśli w okresie realizacji zamówienia nastąpi zmiana osób wyszczególnionych w powyższym oświadczeniu, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować oświadczenie oraz przekazać kopię umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie, każdorazowo na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania żądania, przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku. W przypadku nie stosowania się Wykonawcy do warunków określonych powyżej Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną, na zasadach określonych w we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ (§ 12 ust. 1 pkt. 10).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, tj.: Podlasko-Mazurski BS Zabłudów 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium na remont drogi gminnej Folwarki Tylwickie – Małynka Etap 1”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta z dopiskiem „WADIUM” i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej składanej przez członków konsorcjum w dokumencie winny być wskazane podmioty tworzące konsorcjum lub w jego treści powinna być informacja, iż zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach