Gmina Będków ogłasza przetarg
- Adres: 97-319 Będków, ul. Parkowa 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7257010, 7257014 , fax. 044 7257012
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Będków
ul. Parkowa 3 3
97-319 Będków, woj. łódzkie
tel. 044 7257010, 7257014, fax. 044 7257012
REGON: 59064789400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedkow.bipst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Ceniawy - Ewcin o długości 2390 m - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi gminnej Ceniawy-Ewcin o długości 2390 m. Prace polegać będą na: 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 2,39 km, 2. profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1200 m? , 3. wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych grubości 10 cm - 1200 m?, 4. skropienie asfaltem podbudowy - 8420 m?, 5. wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm - 8420 m?, 6. profilowanie poboczy mechanicznie - 4780 m?, 7. zagęszczanie poboczy walcem - 4780 m?. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót - załącznik nr 7 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, i w tym względzie a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity (Dz.U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z póżn. zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , i w tym względzie: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, zamawiający uzna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni drogi z betonu asfaltowego na powierzchni minimum 8400 m? . Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, zamawiający uzna robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 350.000 zł brutto. b) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. - równiarka samojezdna 74kW (100KM)- szt. 1, - walec statyczny samojezdny - szt. 1, - walec statyczny samojezdny ogumiony - szt. 1, - walec wibracyjny jednoosiowy - szt. 1, - ciągnik kołowy - szt. 1, - samochód dostawczy - szt. 1, - samochód samowyładowczy o ładowności minimum 5 - 10 t - szt. 1, - skrapiarka do bitumu z ręczną pompą 250-500 dm? - szt. 1, - rozkładarka mas bitumicznych o szerokości minimum 4,0 m - szt. 1. c) posiadają minimum jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. 220.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówień. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy złożonych wymaganych dokumentów i oświadczeń , stosując formułę : spełnia -nie spełnia , tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełnił choć jednego z w/w warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru załącznik nr 2 do siwz, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wg wzoru - załącznik nr 3 do siwz oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, opinie, listy polecające. 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg wzoru załącznik nr 4 do siwz oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru załącznik nr 5 do siwz oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia , tj. uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedkow.bipst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH 2016-2017
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3525E Radoszewice - Krzeczów, w m. Radoszewice, w km 0+042 - 0+202, dł. 0,160 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg powiatowych w gminie Kiełczygłów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3507E Biała-Bogumiłowice-Piekary na odcinku od granicy Sulmierzyce-Bogumiłowice, w km 6+805 - 7+986, dł. 1,181 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4522E Załęcze Małe-Bobrowniki-Działoszyn, na odcinku Bobrowniki-Kapituła, w km 1+340 - 2+160, dł. 0,820 km
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3522E Wiewiec-Wola Wiewiecka w m. Wola Wiewiecka, w km 1+472 - 3+672, dł. 2,2 km
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi powiatowej nr 3910E Przedbórz-Piskorzeniec
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5105 E na odcinku Biała - Kębliny, gm. Zgierz.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1134 E na odcinku od m. Wola Grzymkowa do m. Zgniłe Błoto, gm. Aleksandrów Łódzki.
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi powiatowej nr 1921E Lgota Wielka-Wola Blakowa
Dodano: 2016-07-22