Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Bralin-Stara Studnica

Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 78-540 Kalisz Pomorski, ul. Wolności 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3616263 , fax. 094 3616288
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego
    ul. Wolności 25 25
    78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3616263, fax. 094 3616288
    REGON: 33092056400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Bralin-Stara Studnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni tłuczniowej drogi gminnej Bralin - Nowa Studnica. Remont polegał będzie na: 1. mechanicznym profilowaniu równiarką odcinka drogi gruntowej o powierzchni 1603,00 m?. 2. ręcznym plantowaniu pozostałości po równiarce, na krawędziach jezdni po str. P. i L. na pow. 274.80 m?. 3. mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża na wyznaczonych odcinkach remontu nawierzchni tłuczniowej na pow. 524,95 m?. 4. remoncie cząstkowym wyznaczonych odcinków nawierzchni tłuczniowej, tłuczniem i kruszywami łamanymi wybojów o głębok. do 10 cm. na pow. 505,70 m?. 5. mechanicznym zagęszczeniu całości drogi, odcinka o nawierzchni tłuczniowej i nawierzchni gruntowej o łącznej pow. 5563,00 m?. Na początku i na końcu drogi gminnej, należy nawiązać się wysokością do istniejącej wysokości nawierzchni wjazdu i mostu. Spadek podłużny zachować zgodny z istniejącym spadkiem terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni zachować obustronny, daszkowy 2% , a na odcinkach gdzie brak odpływu, jednostronny 2%, zgodny z istniejącym przebiegiem terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 złotych (tysiąc złotych.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym 2)spełniają warunki art. 22 ust. 1, co potwierdzą oświadczeniem własnym 3)dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zadania tj. spycharko-równiarka, wał wibracyjny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wynikające z art. 22 ust.1 i 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami.) złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. d) Wykaz sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu realizacji zadania. Spycharko- równiarka oraz wał wibracyjny. W przypadku nie posiadania wymaganego sprzętu, wykonawca przedłożyć może zobowiązanie osób trzecich do użyczenia go, celem realizacji zadania. Wzór wykazu stanowi zał. nr 6 do SIWZ. e) informacja dotycząca podwykonawców (załącznik nr 7) f) oświadczenie o okresie gwarancji i rękojmi ( nie może być krótszy niż 36 miesięcy ), g) oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. h) wypełniony kosztorys (załącznik nr 2) i) oświadczenie o zapoznaniu się z umową i akceptacji zawartych w niej warunków (projekt umowy - załącznik nr 8).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliszpom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach