Gmina Skaryszew ogłasza przetarg
- Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 610 30 89 , fax. 48 610 30 89
- Data zamieszczenia: 2020-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skaryszew
ul. Słowackiego 6
26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
tel. 48 610 30 89, fax. 48 610 30 89
REGON: 67022338500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej - ulicy Armii Krajowej w miejscowości Makowiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: „Remont drogi gminnej - ulicy Armii Krajowej w Makowcu” W ramach robót drogowych należy wykonać między innymi: 1) roboty pomiarowe przy remoncie drogi, 2) roboty rozbiórkowe: - w zakresie nawierzchni z asfaltobetonu wraz z wywozem materiału poza teren budowy, - w zakresie podbudowy z kruszywa łamanego wraz z wywozem materiału poza teren budowy, - w zakresie podbudowy ze szlaki wraz z wywozem materiału poza teren budowy, 3) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, 4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20cm (lokalne odtworzenia, oraz początek i koniec odcinka do remontu), 5) warstwy podbudowy wzmacniającej podłożę z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 1,5MPa grub. 15cm (lokalne odtworzenia, oraz początek i koniec odcinka do remontu), 6) frezowanie warstwowe na grubość 2 cm, 7) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; 8) ułożenie warstwy pośredniej z geokompozytu (siatka zespolona z geowłókniną na całej powierzchni jezdni), 8) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4cm (KR2), 9) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. 8cm (KR2), 10) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W grubości średnio 4cm, 11) pobocza z mieszanki z kruszywa łamanego grub. 10cm, 12) ścinanie poboczy mechanicznie grubość do 10cm, materiał ze ścinki wywieziony poza teren budowy, 13) oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu z profilowaniem dna i skarp oraz wywiezieniem gruntu poza teren budowy, 14) regulacja wysokościowa zjazdów z kostki betonowej polegająca na rozbiórce i ponownym ułożeniu kostki betonowej na warstwie wyrównawczej z podsypki cementowo-piaskowej, 15) wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 4cm (AC11S) na istniejących zjazdach betonowych 16) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego gr. 15cm na istniejących zajazdach o nawierzchni gruntowej lub z kruszywa 17) regulacja pionowa studzienek teletechnicznych i studzienek dla zaworów wodociągowych. 3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ – w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1) Dokumentacją projektową. 2) SST (Szczegółowa Specyfikacja Techniczna). 3) Przedmiarem robót. 2. Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń, źródło lub szczególny proces, który je charakteryzuje – Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000zł. (słownie: cztery tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ). 2.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r., poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja technologii kuchni wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-10 - Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
Dodano: 2024-05-10 - Remont pustostanu lokalu mieszkalnego przekazanego do jednorazowej dyspozycji dla Dzielnicy Włochy – lokal nr 1 w budynku przy ul. Jezuickiej 6/8 w zasobach administrowanych przez ZGN Śródmieście
Dodano: 2024-05-10 - Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
Dodano: 2024-05-10 - Przystosowanie budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 2 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-05-10 - SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
Dodano: 2024-05-10 - „Rozbudowa drugiej klatki schodowej w ramach rozbudowy i przebudowy budynku Ośrodka Edukacji Regionalnej w Lipiance”
Dodano: 2024-05-10 - „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
Dodano: 2024-05-09 - SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą uszkodzonych nawierzchni pieszych oraz dostosowaniem wejścia głównego do budynku do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością w Warszawie
Dodano: 2024-05-09