Przetargi.pl
Remont drogi gminnej - ul. Machnica w Zamarskach na odcinku 450 m.

Gmina Hażlach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8569555 w. 32 , fax. 033 8524211
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hażlach
    ul. Główna 57 57
    43-419 Hażlach, woj. śląskie
    tel. 033 8569555 w. 32, fax. 033 8524211
    REGON: 07218247900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej - ul. Machnica w Zamarskach na odcinku 450 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej - ul Machnica w Zamarskach na odcinku 450 m, zgodnie z opracowanym projektem budowlanym. Lokalizację przedstawiono na mapie stanowiącej załącznik do siwz. Zakres robót: 1. Wyprofilowanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi na odcinku 450 mb. 2. Wzmocnienie istniejącej podbudowy z niesortu łamanego 0/63 grubości średnio 15 cm na odcinku 450 mb. 3. Wykonanie nowej nawierzchni mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna o grubości 5 cm na całej powierzchni drogi, zjazdów i mijanki. 4. Skropienie krawędzi jezdni i obustronne obsypanie poboczy o grubości 10 cm i szerokości do 50 cm 5. Odtworzenie istniejących rowów przydrożnych na odcinku 250 m wraz z wyczyszczeniem i ewentualnym remontem istniejącego przepustu ? 30 cm z rur betonowych w km 0+372. 6. Usunięcie zakrzaczeń na odcinku o dł. 40 m i szer. 2,0 m w km 0+332 do 0+372. 7. Wykonanie mijanek połączonych ze zjazdami o dł. 8 m i szer. 1,50 m w km 0+126 (środek mijanki), w km 0+282 i w km 0+432 o młącznej pow. 36 m2 wraz z korytowaniem i wymianą podbudowy o gr. 40 cm (10 cm piasek lub pospółka, 18 cm tłuczeń w.dolna i 12 cm tłuczeń w.górna). 8. Wykonanie zjazdów w km0+014 (lewostronny), w km 0+074 (prawostronny), i w km 0+450 na końcowym odcinku robót (lewo i prawostronny) o pow. 8,0 m2 każdy wraz z korytowaniem i wymianą podbudowy o gr. 40 cm (10 cm piasek lub pospółka, 18 cm tłuczeń w.dolna i 12 cm tłuczeń w.górna) - łącznie 24 ,0 m2. 9. Wykonanie mijanki (lewostronnej) w km 0+032 wraz z korytowaniem i wymianą podbudowy o gr. 40 cm (10 cm piasek lub pospółka, 18 cm tłuczeń w.dolna i 12 cm tłuczeń w.górna) o pow. 12,0 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4500
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu i spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych; b) pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana zgodnie z wymogami zawartymi w siwz i złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego; c) oferta winna być zabezpieczona wadium w ustalonej wysokości w ustalonym terminie. d) termin gwarancji zaproponowany przez wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy; 3. Wykonawca składający ofertę powinien: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1) winny być dołączone następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp (załącznik nr 2); b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; w przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń a także osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli wykonawca wskazał takie narzędzia, urządzenia bądź osoby, f) kosztorys; g) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; h) kopia dowodu wpłaty wadium; i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (wg wzoru i praktyki stosowanej w US), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, j) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wg wzoru ZUS, KRUS), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, k) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; l) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hazlach.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach