Przetargi.pl
"Remont drogi gminnej - ul. Jodłowej w Suchedniowie".

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont drogi gminnej - ul. Jodłowej w Suchedniowie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej - ul. Jodłowej w Suchedniowie". 2. Zadanie planowane jest do dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych oraz ze środków pochodzących z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. 3. Przedsięwzięcie zlokalizowane jest na terenie gminy Suchedniów, powiatu skarżyskiego, województwa świętokrzyskiego, na działkach o nr ewid. geod. 1090/3, 1090/1, 5462/2, 5463/1, 1091/10,34/2. 4. Zakres obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania w/w zadania między innymi: a) roboty pomiarowe, b) roboty przygotowawcze, c) roboty ziemne, d) roboty ziemne, e) wykonanie odwodnienia, f) wykonanie jezdni, g) wykonanie zjazdów, h) wykonanie poboczy, i) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, j) regulację wysokościową studzienek, k) montaż progów zwalniających. 6. Opis stanu istniejącego: Droga gminna nr 389028 T klasy D – ul. Jodłowa o długości około 380 mb zlokalizowana jest w miejscowości Suchedniów. Droga zlokalizowana jest w rejonie zabudowy jednorodzinnej. Jezdnia posiada obecnie nawierzchnię z kruszywa o szerokości zmiennej od 3,5 do 4,0 m. W istniejącym pasie drogowym znajduje się kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, linia teletechniczna oraz wodociąg. 7. Projektowane rozwiązania: Projektowane rozwiązania znajdują się w granicach istniejącego pasa drogowego. Droga posiadać będzie jezdnię o szerokości 4,0 m, z prawej strony zostanie ograniczona krawężnikiem wysuniętym na 6 cm., za krawężnikiem należy wykonać opaskę o szerokości do 0,5 m z kruszywa, a pobocze o szerokości do 0,75 m. Na całym odcinku wykonany zostanie spadek jednostronny 2 % w stronę istniejącego rowu oraz projektowanego cieku betonowego typu mulda. Ciek betonowy należy wpiąć do projektowanego wpustu klasy D-400 podłączonego przykanalikiem 20 mm PCV z istniejącym przepustem betonowym. Szczegółowo wielkości poszczególnych robót przedstawione zostały na planie sytuacyjnym (rys. 2.) oraz w przedmiarze robót. 8. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i przedmiarem robót Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności:  opracowanie planu BIOZ,  wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót,  prowadzenie bieżącej geodezyjnej i geotechnicznej obsługi zadania, Zamawiający może na każdym etapie prac żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej,  opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy.  sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót opracowanej na aktualnym planie sytuacyjno – wysokościowym,  utrzymanie ruchu publicznego na terenie budowy, zabezpieczenie dojść do budynków w okresie realizacji inwestycji, aż do dnia odbioru końcowego robót, zapewnienie możliwości odbioru odpadów komunalnych w dni odbioru, zapewnienie dojazdu do posesji służbom ratunkowym,  w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody od zarządcy drogi na dojazd ciężkim sprzętem,  uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługą budowy oraz terenów sąsiadujących wraz z poniesieniem ewentualnych opłat za ich uzyskanie,  wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy,  uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień na własny koszt,  zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu,  prowadzenie robót w obrębie sieci z odpowiednimi zarządcami sieci, zgodnie z wydanymi przez nich warunkami załączonymi do dokumentacji projektowej, koszty prowadzenia takich prac, a także opłaty za zajęcie pasa dróg i innych kategorii Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty,  zapewnienie przez cały okres realizacji inwestycji nieprzerwanej dostawy mediów do nieruchomości,  odbiór odpadów pochodzących z budowy zabezpieczana własny koszt i we własnym zakresie Wykonawca robót. Z każdego odbioru odpadów Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne dokumenty potwierdzające fakt odbioru odpadów przez firmę posiadającą do tego uprawnienia. Przedmiotowe dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do operatu powykonawczego. 9. Do zadań Wykonawcy będzie należało również:  usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg oraz pozostałych szkód powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących przedmiotowe zadanie,  zorganizowania zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonania rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie,  umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,  w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,  zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie,  uczestniczenie w radach budowy. 10. Jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych. 11. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: a) Załączniku nr 14 do SIWZ - dokumentacja projektowa b) Pomocniczo do dokumentacji załączony został przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ. Wskazana dokumentacja projektowa została opracowana przez mgr inż. Pawła Nepelskiego posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej. 12. Jeżeli w trakcie realizacji zadania, okaże się, że w dokumentacji projektowej pojawiają się wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a ich istnienie wiąże się z niemożliwością wykonania robót w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, to przedmiot umowy może ulec modyfikacji. W w/w sytuacji, Zamawiający wraz z Wykonawcą przy udziale Nadzoru Inwestorskiego oraz Jednostki Projektującej ustalą zakres robót zaniechanych, zamiennych, a sposób świadczenia, który ulegnie zmianie, określony zostanie w aneksie do umowy. 13. Jeżeli użyte w SIWZ, lub w załącznikach do niej parametry lub normy mogą wskazywać na konkretnych producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza to, że mają takie znaczenie, że parametry tych wskazanych produktów określają minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego, co do jakości produktów, które mają służyć do wykonania przedmiotu umowy. Dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry nie gorsze od tych wskazanych. To na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania równoważności. 14. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych (z uwzględnieniem materiałów przekazanych przez Zamawiającego), przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu oraz własnymi pracownikami. 15. W ramach zadania należy wykonać wszelkie prace związane z przystosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych. 16. Do zadań Wykonawcy należeć będzie kompleksowe wykonanie zadania zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, a także wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. 17. W przypadku rozbieżności np. ilościowych w poszczególnych dokumentach obowiązywać będzie decyzja Zamawiającego, Inspektora nadzoru, który dokument należy uznać za wiążący. Wykonawca nie może dla własnych korzyści wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu Wykonawca zobowiązuje się poinformować niezwłocznie Zamawiającego. 18. Wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z dokumentów stanowiących załącznik do SIWZ będą obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. 19. Wszelkie wykonywane roboty oraz organizacja pracy muszą uwzględniać przepisy BHP, ppoż. 20. Zakres robót musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wraz z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności. 21. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 22. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a. osoby wykonujące wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 25. Liczbę pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu terminu wykonania zamówienia oraz dokumentacji projektowej określa Wykonawca. 26. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 27. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w Rozdziale II. pkt 22 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli wymogu zatrudnienia osób wykonujących w punkcie 22 czynności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach