Gmina Hażlach ogłasza przetarg
- Adres: 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8569555 w. 32 , fax. 033 8524211
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Hażlach
ul. Główna 57 57
43-419 Hażlach, woj. śląskie
tel. 033 8569555 w. 32, fax. 033 8524211
REGON: 07218247900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej - ul. Graniczna w Brzezówce na odcinku 200 m. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej - ul Granicznej w Brzezówce na odcinku 200 m, zgodnie z opracowanym projektem budowlanym. Lokalizację przedstawiono na mapie stanowiącej załącznik do siwz. Zakres robót: 1. Wyprofilowanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi na odcinku 160 mb. 2. Wzmocnienie istniejącej podbudowy z niesortu łamanego 0/63 grubości średnio 15 cm na odcinku 160 mb. 3. Korytowanie na na odcinku 40 m, na gł. 40 cm z odwozem materiału kamiennego wymieszanym z gruntem na odległość. do 1 km. 4. Ułożenie warstwy odsączającej na korytowanym odcinku grubości 10 cm 5. Podbudowa z kruszyw - na dł. 40 m, warstwa dolna o gr. 18 cm 6. Podbudowa z kruszyw - na dł 40 m, warstwa górna o gr. 12 cm 7. Wykonanie nowej nawierzchni mineralno-asfaltowej, warstwa ścieralna o grubości 5 cm na całej powierzchni drogi, zjazdów i mijanki. 8. Skropienie krawędzi i obustronne obsypanie poboczy o grubości 10 cm i szerokości do 50 cm 9. Odtworzenie istniejących rowów przydrożnych na odcinku 40 m wraz z wyczyszczeniem i remontem istniejącego przepustu betonowego ? 30 cm i wykonanie murków oporowych. 10. Wykonanie prawostronnych zjazdów w km 0+68, 0+78, 0+136 i 2 zjazdów na końcowym odcinku drogi w km 0+200 o powierzchni średnio 8 m2 każdy - łącznie powierzchnia zjazdów wyniesie 40 m2 oraz mijanki pomiędzy zjazdami w km 0+073 o pow. 12 m2 wraz z korytowaniem i wymianą podbudowy o gr. 40 cm (10 cm piasek lub pospółka, 18 cm tłuczeń, wa-wa dolna i 12 cm tłuczeń wa-wa górna) - łącznie 48 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu i spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych; b) pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana zgodnie z wymogami zawartymi w siwz i złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego; c) oferta winna być zabezpieczona wadium w ustalonej wysokości w ustalonym terminie. d) termin gwarancji zaproponowany przez wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy; 3. Wykonawca składający ofertę powinien: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1) winny być dołączone następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp (załącznik nr 2); b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; w przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń a także osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli wykonawca wskazał takie narzędzia, urządzenia bądź osoby, f) kosztorys; g) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; h) kopia dowodu wpłaty wadium; i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (wg wzoru i praktyki stosowanej w US), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, j) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wg wzoru ZUS, KRUS), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, k) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; l) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hazlach.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji źródeł odnawialnych z energii słonecznej w obiektach basenów krytych i hali sportowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy ul. Korczaka w Golasowicach i ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa parku przy obiekcie szpitalnym zlokalizowanym w Częstochowie przy Al. Pokoju 44 z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-27 - Budowa nawierzchni utwardzonej wraz z odwodnieniem ulicy Romantycznej w Nakle Śląskim
Dodano: 2016-07-26 - Budowa drogi wraz z odwodnieniem bocznej ul. Leszka - dojazd do budynków 15c - 15f
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej nr 642 124 S Do Mików w miejscowości Sól na odcinku 0+000 - 0+520
Dodano: 2016-07-26 - Dobudowa windy do budynku przy ul. Nad Białką 1e w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Pawiej w Rudziczce na odcinku o długości około 232mb wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Na Bugaj w Lipowej
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej (nr 664 039S) ul. Piaskowa na osiedlu w Opatowie
Dodano: 2016-07-20