Gmina Łużna ogłasza przetarg
- Adres: 38322 Łużna, Łużna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183 543 922 , fax. 183 543 039
- Data zamieszczenia: 2018-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
Łużna 634
38322 Łużna, woj. małopolskie
tel. 183 543 922, fax. 183 543 039
REGON: 49189246900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej 270807K Szalowa – Gąsiorówka w km 0+089- 0+650 w ramach realizacji zadania rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Polna Szalowa – Łużna wraz z remontem drogi Szalowa –Gąsiorówka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi gminnej 270807K Szalowa –Gąsiorówka w km 0+089 – 0+650 w ramach realizacji zadania rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Polna- Szalowa- Łużna wraz z remontem drogi Szalowa Gąsiorówka W zakres remontu wchodzi mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej, rozebranie przepustów rurowych wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego /podbudowa mijanek/drogowej , skropienie nawierzchni, wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno –bitumiczną, ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej bitumicznej, ułożenie nowych przepustów rurowych pod zjazdami wraz z ściankami czołowymi, wykonanie poboczy tłuczniowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1/Projekt budowlany 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3) Przedmiar robót stanowiący element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 290), 2) ustawie z 21 marca 1985 r. – o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 460), 3) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U.z 2016 r. poz. 124), 4) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), 5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422), 8) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63 poz. 735), 9) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi, • warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej, • przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót, • szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót. 5. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) ustanowienie kierownika budowy, 2) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 5) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 6) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 7) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy , 8) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ.). 2. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. Dokument ustalający pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Potwierdzenie złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont drogi gminnej nr 441269 K „Krakowska” km od 0+000,00 do km 0+864,00 w miejscowości Zembrzyce, gmina Zembrzyce.”
Dodano: 2024-05-06 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Skała
Dodano: 2024-04-23 - Naprawa ul. Białej i ul. Hubala w Jawiszowicach – remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych nieulepszonych
Dodano: 2024-04-09 - „Modernizacja ul. Pasternak w Skale oraz placu przy kościele w m. Minoga”
Dodano: 2024-04-09 - „Remont drogi gminnej Jordanów – ul. Komunalna do TAPI 471007K położonej na działkach nr ewid. 5306/1, 2014/2, 2015/4, 2015/6, 5711 w miejscowości Jordanów w km 0+465 – 0+900”
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Szerzyny
Dodano: 2024-03-20 - Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2024
Dodano: 2024-03-14 - Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2024 roku
Dodano: 2024-03-06 - Naprawa poboczy na ul. Mickiewicza
Dodano: 2024-03-06 - Remont drogi gminnej Szczurowa Brzezinki-Wola Przemykowska nr 250531 K w m. Kwików, Księże Kopacze, Wola Przemykowska długość 1776,0 m w km 4+133,00 do 5+909,00
Dodano: 2024-03-01