Przetargi.pl
Remont drogi gminnej (100137K) ul. Jana Pawła II w miejscowości Jankowice, Gmina Babice, etap II.

Urząd Gminy w Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-551 Babice, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 134 002 , fax. 326 134 013
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Babicach
    ul. Krakowska 56
    32-551 Babice, woj. małopolskie
    tel. 326 134 002, fax. 326 134 013
    REGON: 53496000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej (100137K) ul. Jana Pawła II w miejscowości Jankowice, Gmina Babice, etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Remont drogi gminnej (100137K) ul. Jana Pawła II w miejscowości Jankowice, Gmina Babice, etap II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont drogi na długości 355 m w zakresie: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, roboty ziemne, regulacja i zabezpieczenia, remont elementów odwodnienia, krawężniki, jezdnia, utwardzenia terenu, zjazdy, pobocze. 2.Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) załącznik Nr 1 do SIWZ - dokumentacja (przedmiar robót, rysunek i przekrój); 2) załącznik Nr 2 do SIWZ - istotne postanowienia umowy. 3.Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1)dokumentacja powykonawcza, 2)obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3)atesty na materiały i prefabrykaty, 4)protokoły odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 53 8444 0008 0010 0100 2017 0022 z dopiskiem: wadium na zadanie pn.: Remont drogi gminnej (100137K) ul. Jana Pawła II w miejscowości Jankowice, Gmina Babice, etap II oraz wskazać w ofercie numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Uwaga: wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu). 5.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Babice, Urząd Gminy w Babicach ul. Krakowska 56, 32-551 BABICE. Należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu poniżej. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty - formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ) - każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1)kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do formularza ofertowego; 2)oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 4)pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich); 5)pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach