Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w o długości 1100m w miejscowości Reduchów, ETAP 2010 r. - 420m.

Urząd Gminy i Miasta w Szadku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, ul. Warszawska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8215004 8216810 , fax. 043 8215773
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Szadku
    ul. Warszawska 3 3
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 043 8215004 8216810, fax. 043 8215773
    REGON: 00052925500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: UrzadGiM@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w o długości 1100m w miejscowości Reduchów, ETAP 2010 r. - 420m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w o długości 1100m w miejscowości Reduchów, ETAP 2010 r. - 420m. Kody CPV: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg, 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę, 45233141-9 - roboty w zakresie konserwacji dróg, 45233200-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45233290-8 - instalowanie znaków drogowych. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty pomiarowe, 2. Pomiar geodezyjny powykonawczy, 3. Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, 4. Mechaniczne wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym, 5. Skropienie podbudowy emulsją asfaltową, 6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno asfaltowych standard I gr. 4 cm, 7. Pobocza gruntowe - mieszanka piaszczysto gliniasta szerokości 50cm obustronne, 8. Znaki drogowe, 9. Szerokość warstwy asfaltowej - 4,50m. Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary, kosztorysy nakładcze. Określona cena ryczałtowa wpisana w ofercie ma być wyliczona w oparciu o przedmiar i kosztorys nakładczy (Załącznik nr 11 do SIWZ). Zamawiający informuje o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego maksymalnie do 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wykonawca dostarczy także inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 2) Dokładny opis zamówienia określa: dokumentacja projektowa Załącznik nr 9 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Obowiązki Wykonawcy: a) zapoznanie się z wymaganiami realizacji przedmiotu zamówienia, b) zapoznanie się z placem budowy przed złożeniem oferty w celu spełnienia powyższych wymagań, c) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, zatwierdzeń, decyzji na koszt Wykonawcy, d) przestrzeganie terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z terminem zawartym w niniejszej SIWZ, 4) Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) organizacja placu budowy, leży po stronie Wykonawcy, b) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, c) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 5) Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 6) Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a) końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b) do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbioru Końcowego komplet dokumentów w tym: - atesty aprobaty techniczne i świadectwa zgodności zamontowanych materiałów i urządzeń, - dokumentację powykonawczą zakresu robót wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi i uzasadnionymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową warunkami pozwolenia na budowę/zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, - oświadczenia kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu, - dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, - inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, 7) Powyższe prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 8) Zakres prac należy wycenić na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót (kosztorysu nakładczego). Ofertę cenową należy sporządzić na wykonanie całego zadania inwestycyjnego - 570mb drogi. 9) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w celu zatwierdzenia przed podpisaniem umowy, harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. 10) Dokumenty odbiorowe wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory, itp.). 11) Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 9 - Wzór Umowy §12. 12) Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 13) Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu w ofercie. Uwaga Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. Umowa będzie umową ryczałtową. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m.in.: atest, aprobata techniczna. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku (równoważny) w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.400zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) Wadium powinno wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego o nr konta: Bank Spółdzielczy w Szadku 24 9269 0004 0000 0648 2000 0040 z dopiskiem: ( Wadium do przetargu na remont drogi dojazdowej w miejscowości Reduchów) Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Zamawiajacego. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc w zakładce zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach