Gmina Niegowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
ul. Sobieskiego 1 1
42-320 Niegowa, woj. śląskie
tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
REGON: 00053997000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bobolice - Kolonia , Gmina Niegowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bobolice - Kolonia , Gmina Niegowa Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: - przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gorzków Stary, Gmina Niegowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót, które są załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. : - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali nie mniej niż 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, przebudowa, remont drogi o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto) - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie wykonawstwa dróg wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i pracownikami z niezbędnymi kwalifikacjami zawodowymi c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych w wysokości co najmniej 700.000,00 zł, - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł, - Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 350.000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( załącznik nr 3 SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert] - nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami i rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - zakres lat 2008, 2007, 2006, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 4 SIWZ), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie wykonawstwa dróg wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości -posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 350.000,00 zł - w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.niegowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji źródeł odnawialnych z energii słonecznej w obiektach basenów krytych i hali sportowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy ul. Korczaka w Golasowicach i ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa parku przy obiekcie szpitalnym zlokalizowanym w Częstochowie przy Al. Pokoju 44 z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-27 - Budowa nawierzchni utwardzonej wraz z odwodnieniem ulicy Romantycznej w Nakle Śląskim
Dodano: 2016-07-26 - Budowa drogi wraz z odwodnieniem bocznej ul. Leszka - dojazd do budynków 15c - 15f
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej nr 642 124 S Do Mików w miejscowości Sól na odcinku 0+000 - 0+520
Dodano: 2016-07-26 - Dobudowa windy do budynku przy ul. Nad Białką 1e w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Pawiej w Rudziczce na odcinku o długości około 232mb wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Na Bugaj w Lipowej
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej (nr 664 039S) ul. Piaskowa na osiedlu w Opatowie
Dodano: 2016-07-20