Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych odcinek Olimpiów - granica gminy

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7561522 , fax. 044 7561523
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 044 7561522, fax. 044 7561523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych odcinek Olimpiów - granica gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi gminnej o szerokości 4m i długości 1108 m we wsi Olimpiów w Gminie Mniszków. Remont odcinka PT1-KT1 na działce nr 65 w Olimpiowie polegać ma na wykonaniu jezdni z 4 cm warstwy wiążącej wykonanej z mieszanki mineralno-asfaltowej o strukturze zamkniętej na warstwie górnej podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm wraz z poboczami o nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. 10 cm oraz o szer. 0,75m , zjazdami o nawierzchni z tłucznia kamiennego -warstwa dolna o gr. 15 cm, warstwa górna o gr. 7 cm, ustawienie jednego znaku pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: - dokumentacja projektowa, - przedmiar robót. 5.Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ oraz załącznikami SIWZ, a także zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót drogowych oraz podjąć wszelkie niezbędne czynności do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, przepisami budowlanymi, normami i innymi przepisami prawa. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną. W przypadkach, gdzie Zamawiający wskazał nazwy własne w opisach przedmiotu zamówienia w dokumentacji techniczno-kosztorysowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dopuszcza się zastosowanie robót budowlanych, dostaw, usług, równoważnych. Rozwiązania równoważne opisanym to technologie robót, materiały, wyposażenie i urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do wyżej opisanych, obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 6.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 39,9 % wartości zamówienia podstawowego. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8.Przedmiotem niniejszego postępowanie nie jest zawarcie umowy ramowej. 9.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 10. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mniszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach