Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych -droga powiatowa nr 3072D Dobrogoszcz

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713921278 , fax. 713921278
  • Data zamieszczenia: 2022-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STRZELINIE
    ul. Kamienna 3
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 713921278, fax. 713921278
    REGON: 020820957
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych -droga powiatowa nr 3072D Dobrogoszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych inżynieryjnych, polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 3072D na odcinku od km 0+000 do km 1+6251) długość odcinka drogi objętego zamówieniem – 1 625 m2) szerokość jezdni – 5,50 m3) szerokość pobocza jezdni – 0,50 m4) powierzchnia jezdni (warstwy ścieralnej) – 8 937,5 m25) powierzchnia poboczy – 1 625,0 m26) remont cząstkowy mieszanką mineralno-asfaltową – 243,75 t7) wymiana istniejącego oznakowania pionowego wg opracowanego projektu stałej organizacji ruchu,8) oznakowanie początku i końca remontowanego odcinka drogi tablicami informacyjnymi wg wzoru określonego w SWZ.Przebudowa wymagać będzie przeprowadzenia następujących prac:1) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej,2) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej,3) skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową,4) wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,5) wykonanie połączenia nowej nawierzchni z istniejącą na początku i końcu przebudowywanego odcinka w sposób zapewniający właściwy standard użytkowania; /połączenie poprzeczne/,6) utwardzenie nawierzchni poboczy gruntowych mieszanka kruszywa grub.10 cm;7) wymianę istniejącego oznakowania pionowego zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu,8) złożenie ewentualnego destruktu bitumicznego w odległości do około 9 km zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.9) usunięcie we własnym zakresie powstałego podczas robót urobku oraz odpadów. 2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia obejmuje projekt budowlany, a także przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy do wyceny oferty, a nie ściśle obowiązujący. Projekt budowlany oraz treść „Specyfikacji warunków zamówienia” jest dokumentem nadrzędnym w stosunku do przedmiaru robot. W zakresie organizacji i przebiegu robót – sporządzenie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu wraz z jego wdrożeniem i utrzymywaniem w okresie prowadzenia robót budowlanych. Wymiana istniejącego oznakowania pionowego na nowe oraz montaż tablic informacyjnych.Konstrukcja jezdniwarstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S grub. 5 cmistniejąca warstwa ścieralna poddana remontowi cząstkowemupodłoże doprowadzone do G1 ∑: 5 cmKonstrukcja poboczaPobocze gruntowe utwardzone warstwą tłucznia kamiennego grub. 10 cm.Tablica informacyjnaTablice o wymiarach 420 mm x 297 mm należy wykonać w technice stosowanej przy produkcji drogowych tablic informacyjnych. Wzór tablic w załączniku.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia projektu tablic przed ich wykonaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 650,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie nr 78 9588 0004 0000 1296 2000 0020, z adnotacją: PZD.272.2.10.2022.JG „Remont drogi dojazdowej - Dobrogoszcz” (potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 PLN.4) zdolność techniczna lub zawodowaa) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający sięo udzielenie zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania/kontrakty polegające na budowie lub przebudowie, remoncie drogi w tym nawierzchni bitumicznej jezdni, o długości minimum 1,5 km (dla każdego zadania/kontraktu), wraz z podaniem zakresu robót, rodzaju i długości drogi, daty i miejsca wykonania.. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo oraz terminowo ukończone (protokoły odbioru, referencje).b) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że dysponuje jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.2017.1332 z 06.07.2017 r. ze zm.). Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy;UWAGA!Uwaga I - Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oraz w stosunku do Wykonawców ubiegających się o zamówienie, którzy na spełnienie warunku udziału określonego w sekcji XXI ust. 1 pkt 4) SWZ powołują się na zdolność techniczną lub zawodową podmiotów udostępniających zasoby – dopuszcza łączne spełnianie warunku udziału.Uwaga II - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Uwaga III - Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w Ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. Z 2018 r. Poz. 2272).2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w sekcji XXII SWZ.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w sekcji XXII pkt 1 SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenia podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w sekcji XXI pkt 6 SWZ, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji XXI SWZ pkt 1 ppkt 4), a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w sekcji XXI pkt 1 SWZ, powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w sekcji XXI pkt 1, ppkt 4) lit. a) i b) SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.12. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w sekcji XXI pkt 1. ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach