Przetargi.pl
Remont drogi Chrzanowice-Kol.-Chrzanowice i drogi Piaszczyce-Kuźnica.

Gmina Gomunice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-545 Gomunice, ul. Armii Krajowej 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6850245 , fax. 044 6842468
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gomunice
    ul. Armii Krajowej 30 30
    97-545 Gomunice, woj. łódzkie
    tel. 044 6850245, fax. 044 6842468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gomunice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi Chrzanowice-Kol.-Chrzanowice i drogi Piaszczyce-Kuźnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu drogi Chrzanowice-Kol. Chrzanowice i drogi Piaszczyce-Kuźnica zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 24 miesięcy. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad w okresie gwarancji w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wady przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do udziału w postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 2000 zł na konto bankowe zamawiającego : 91 8980 0009 2003 0017 5564 0004
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.Wykonawca spełniać musi następujące warunki: - spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania pracami w zakresie budowy dróg oraz wykażą przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - złożone na formularzu ofertowym w punkcie D. 2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - złożone na formularzu ofertowym w punkcie E. 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, oświadczenie podpisują osoby uprawnione do reprezentowania każdego z wykonawców. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie dróg i nawierzchni - należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania pracami w zakresie budowy dróg oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 7. Formularz ofertowy z cenami wykonawcy - załącznik nr 1. 8. Podpisany wzór umowy- załącznik nr 3. 9. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2. B.Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych, wymienionych w punkcie poprzednim, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania. C. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych w SIWZ oświadczeń lub dokumentów albo złożyli dokumenty lub oświadczenia zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gomunice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach