Przetargi.pl
„Remont drogi 1341P na odcinku Gębice – gr. Powiatu”

Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Gdańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 552 823, , fax. 672 552 931
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Czarnkowie
    ul. Gdańska 56
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 672 552 823, , fax. 672 552 931
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpczarnkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi 1341P na odcinku Gębice – gr. Powiatu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga powiatowa nr 1341P Gębice-Wyszyny (mechanicznie), wykonanie punktowe: około 1 200,00 m2 do 1 600,00 m2, remontu cząstkowego masą na gorąco z frezowaniem nawierzchni, w zależności od ceny jednostkowej za m2 wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (miejsca wykonywanych prac zostaną wskazane przez Kierownika Obwodu Drogowego w Czarnkowie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł słownie złotych: dwa tysiące 00/100 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił dodatkowych wymagań dla tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy – załącznik nr 8. 2. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach