Przetargi.pl
Remont dróg wewnętrznych w miejscowości Lutocin

Urząd Gminy w Lutocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-317 Lutocin, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48236581001 , fax. +48236581002
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lutocinie
    ul. Poniatowskiego 1
    09-317 Lutocin, woj. mazowieckie
    tel. +48236581001, fax. +48236581002
    REGON: 00054186500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lutocin.i-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg wewnętrznych w miejscowości Lutocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg wewnętrznych w miejscowości Lutocin, tj. a) ul. Rzemieślnicza - na odcinku 335 m; b) działka nr 101 – na odcinku 100 m. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 4 Przedmiar robót - ul. Rzemieślnicza Załącznik Nr 5 Przedmiar robót – działka nr 101 Załącznik Nr 6 Mapka z lokalizacją - ul. Rzemieślnicza Załącznik Nr 7 Mapka z lokalizacją – działka nr 101 3) Inne wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kosztorysy ofertowe – załącznik nr 4 i nr 5; 2. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 2; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) - co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do zapytania; 4. zaakceptowany przez podpisanie projekt umowy – załącznik nr 8, 5. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach