Urząd Gminy w Lutocinie ogłasza przetarg
- Adres: 09-317 Lutocin, ul. Poniatowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48236581001 , fax. +48236581002
- Data zamieszczenia: 2019-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lutocinie
ul. Poniatowskiego 1
09-317 Lutocin, woj. mazowieckie
tel. +48236581001, fax. +48236581002
REGON: 00054186500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: lutocin.i-gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg wewnętrznych w miejscowości Lutocin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg wewnętrznych w miejscowości Lutocin, tj. a) ul. Rzemieślnicza - na odcinku 335 m; b) działka nr 101 – na odcinku 100 m. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 4 Przedmiar robót - ul. Rzemieślnicza Załącznik Nr 5 Przedmiar robót – działka nr 101 Załącznik Nr 6 Mapka z lokalizacją - ul. Rzemieślnicza Załącznik Nr 7 Mapka z lokalizacją – działka nr 101 3) Inne wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. kosztorysy ofertowe – załącznik nr 4 i nr 5; 2. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 2; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) - co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do zapytania; 4. zaakceptowany przez podpisanie projekt umowy – załącznik nr 8, 5. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych w gminie Serock
Dodano: 2024-03-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 340217W Sokołowo Parcele-Ulaski-Obryte, na odcinku w miejscowości Obryte
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Gostynin
Dodano: 2024-01-05 - Budowa ul. Norwida w Serocku
Dodano: 2023-11-10 - Remont drogi gminnej ulicy Drewnowskiego w Zegrzu
Dodano: 2023-11-09 - Przebudowa ulicy Bohomolca
Dodano: 2023-11-08 - Przebudowa ulicy Bohomolca
Dodano: 2023-09-27 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Chrapoń
Dodano: 2023-09-11 - Remont drogi gminnej nr 290318W w m.Główina
Dodano: 2023-08-24 - Przebudowa nawierzchni ul. Rayskiego w m. Łacha
Dodano: 2023-08-17