Przetargi.pl
Remont dróg wewnętrznych

Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-520 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8612018, 8612283 , fax. 015 8612018
  • Data zamieszczenia: 2013-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie
    ul. Ostrowiecka 40 40
    27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8612018, 8612283, fax. 015 8612018
    REGON: 00052768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg wewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu dróg wewnętrznych w miejscowości Brzóstowa i Boria gm. Ćmielów. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się: a) Zadanie Nr 1 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Brzóstowa. Zakres przedmiotowy zadania nr 1 obejmuje wykonanie remontu drogi na dł. 260,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości jezdni 2,5m. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usuniecie warstwy urodzajnej wraz z przygotowaniem podłoża, profilowanie oraz zagęszczanie podłoża); 2) podbudowy - wykonanie podbudowy z kruszywa; 3) nawierzchni (oczyszczenie nawierzchni pod warstwę wiążącą, skropienie powierzchni emulsja asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej o gr. 3cm oraz warstwy ścieralnej o gr. 4cm); 4) robót wykończeniowych (uzupełnienie poboczy i zjazdów materiałem kamiennym ze skropieniem powierzchniowym emulsją bitumiczną) oraz inne roboty zgodne z przedmiarem robót, projektem budowlanym i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. b) Zadanie Nr 2 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Boria. Zakres przedmiotowy zadania nr 2 obejmuje wykonanie remontu drogi na dł. 156,0m i szerokości zmiennej jezdni od 2,0- do 3,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego. W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: 1) robót przygotowawczych (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usuniecie warstwy urodzajnej, profilowanie i zagęszczanie podłoża); 2) podbudowy - wykonanie podbudowy z kruszywa; 3) nawierzchni (oczyszczenie nawierzchni pod warstwę wiążącą, skropienie powierzchni emulsja asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej o gr. 3cm oraz warstwy ścieralnej o gr. 4cm); 4) robót wykończeniowych (plantowanie i uzupełnienie poboczy ze skropieniem powierzchniowym emulsją bitumiczną) oraz inne roboty zgodne z przedmiarem robót, projektem budowlanym i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja techniczna (uproszczona) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) projektu budowlane (uproszczony) b) przedmiary robót Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego; b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placami przeszłych budów, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach