Przetargi.pl
„Remont dróg w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych”

Gmina Gromnik ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, Witosa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146514202 , fax. 146514095
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromnik
    Witosa 2
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 146514202, fax. 146514095
    REGON: 851660950
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont dróg w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych: 1)Remont drogi gminnej nr 200033K Golanka – Cisie – Rzepiennik w miejscowości Golanka i Rzepiennik Marciszewski w km 0+700-1+215 i 4+700-5+300, 2)Remont drogi gminnej nr 200024K Chojnik – Baboniówka w miejscowości Chojnik w km 1+700-2+300, 3)Remont drogi gminnej nr 203804K Siemiechów (koło Piech) – Małe Góry w miejscowości Siemiechów w km 1+200-1+450, 4)Remont drogi gminnej nr 203810K Siemiechów Pogórze – Małe Góry w miejscowości Siemiechów w km 0+100-0+650, 5)Remont drogi gminnej nr 200028K Siemiechów Kamionka Dolna w miejscowościach Siemiechów i Brzozowa w km 1+050-1+800, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych /STWiORB/ oraz przedmiary robót. 3.Uwagi końcowe: 1)Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót, 6)W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, 7)Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, 8)Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, 9)We wszystkich miejscach SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 4.Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP: 1)Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.), dotyczących wykonania: •robót przygotowawczych, •nawierzchni bitumicznych, poboczy, w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach