Przetargi.pl
REMONT DRÓG W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA I CIERPISZ W GMINIE ŁAŃCUT

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DRÓG W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA I CIERPISZ W GMINIE ŁAŃCUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: REMONT DRÓG W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA I CIERPISZ W GMINIE ŁAŃCUT obejmujący następujące Zadania/Części zamówienia: 1. REMONT DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 109864R „HANDZLÓWKA-HUSÓW (DOŁY)” W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA 2. REMONT DROGI PUBLICZNEJ NR 109854R „CIERPISZ-WOLA RAFAŁOWSKA W MIEJSCOWOŚCI CIERPISZ Zamówienie obejmuje: Zadanie 1. REMONT DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 109864R „HANDZLÓWKA-HUSÓW (DOŁY)” W MIEJSCOWOŚCI HANDZLÓWKA Wykonanie remontu drogi na długości 2,377 km oraz wykonanie umocnienia poboczy. Podstawowym zakresem realizacji jest poprawa istniejącej nawierzchni drogi. W tym celu przewidziano wykonanie warstwy wyrównawczej o średniej grubości 4 cm z mieszanki bitumicznej AC 16W oraz warstwy ścieralnej grubości 5 cm z AC 11S. Na poboczach przewidziano wykonanie warstwy kruszywa łamanego grubości 9 cm. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w terenie falistym o maksymalnym spadku podłużnym 10%. Na odcinku remontu drogi przewidziano odbudowę istniejących zjazdów. Zadanie 2. REMONT DROGI PUBLICZNEJ NR 109854R „CIERPISZ-WOLA RAFAŁOWSKA W MIEJSCOWOŚCI CIERPISZ Wykonanie remontu drogi na długości 0,955 km oraz wykonanie umocnienia poboczy. Podstawowym zakresem realizacji jest poprawa istniejącej nawierzchni drogi. W tym celu przewidziano wykonanie warstwy wyrównawczej o średniej grubości 4 cm z mieszanki bitumicznej AC 16W oraz warstwy ścieralnej grubości 5 cm z AC 11S. Na poboczach przewidziano wykonanie warstwy kruszywa łamanego grubości 9cm. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w terenie falistym o maksymalnym spadku podłużnym 10%. Na odcinku remontu drogi przewidziano odbudowę istniejących zjazdów. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót zamieszczone na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości dla Zadania Nr 1 – 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla Zadania Nr 2 – 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 25.11.2019 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) 1) Formularz ofertowy, 2) Kosztorysy ofertowe /uproszczone/ 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach