Przetargi.pl
Remont dróg towarzyszących budynkom mieszkalnym tzw. starego i nowego osiedla byłej SHR w Poturzynie w granicach działek nr 42/6, 42/8, 42/13, (stare osiedle) oraz nr 105, 107, 36/37 ( nowe osiedle)

Gmina Telatyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-652 Telatyn, ul. Fryderyka Chopina 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6613110 , fax. 84 6613200
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Telatyn
    ul. Fryderyka Chopina 10 10
    22-652 Telatyn, woj. lubelskie
    tel. 84 6613110, fax. 84 6613200
    REGON: 95036899000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg towarzyszących budynkom mieszkalnym tzw. starego i nowego osiedla byłej SHR w Poturzynie w granicach działek nr 42/6, 42/8, 42/13, (stare osiedle) oraz nr 105, 107, 36/37 ( nowe osiedle)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg towarzyszących budynkom mieszkalnym tzw. starego i nowego osiedla byłej SHR w Poturzynie w granicach działek nr 42/6, 42/8, 42/13, (stare osiedle) oraz nr 105, 107, 36/37 ( nowe osiedle). Zamówienie składa się z dwóch zadań: Zadanie 1 Remont dróg towarzyszących budynkom mieszkalnym tzw. nowego osiedla byłej SHR w Poturzynie w granicach działek nr 105, 107, 36/37 W zadaniu któro składa się z trzech odcinków dróg o łącznej długości 585mb. przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót : wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstwy filtracyjnej gr.10cm oraz nowych podbudów z gruntu stabilizowanego cementem gr 15cm warstwa dolna 2 903,94m2 oraz z kruszywa łamanego gr. 15cm. warstwa górna 2 853,44m2, wykonanie warstwy wyrównawczej 137,62t i nawierzchni ścieralnej gr 4cm z masy mineralno-bitumicznej 2 752,44m2, wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6cm w ilości 143m2, wykonanie oznakowania, plantowanie poboczy. Zadanie 2 Remont dróg towarzyszących budynkom mieszkalnym tzw. starego osiedla byłej SHR w Poturzynie w granicach działek nr 42/6, 42/8, 42/13 W zadaniu któro składa się z trzech odcinków dróg o łącznej długości 402mb. przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót : wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstwy filtracyjnej gr.10cm oraz nowych podbudów z gruntu stabilizowanego cementem gr 15cm warstwa dolna 2 437,14m2 oraz z kruszywa łamanego gr. 15cm. warstwa górna 2 409,49m2, wykonanie warstwy wyrównawczej 117,7t i nawierzchni ścieralnej gr 4cm z masy mineralno-bitumicznej 2 354,19m2, wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 6cm w ilości 410,8m2 , wykonanie zjazdów 151,04m2, wykonanie oznakowania, umocnienie skarp, plantowanie poboczy. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektach budowlanych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją będą udostępnione wykonawcom od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy Telatyn w godzinach od 7.30 do 15.30. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarach opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Wykonawca wykona wszystkie niezbędne prace pomiarowe i dokona geodezyjnej inwentaryzacji po wykonawczej zrealizowanych robót. Wykonawca obowiązany jest sprawdzić plac budowy, zabezpieczyć ten plac we własnym zakresie i uwzględnić w cenie poniesione z tego tytułu koszty. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt oznakuje miejsce robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 20 tys. zł. najpóźniej do dnia i godziny złożenia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 69 9620 0005 0100 0172 2002 0002 z dopiskiem Wadium i tytułem postępowania. 5. Kopię dowodu uiszczenia wadium należy dołączyć do oferty 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał przed upływem terminu składania ofert . 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium, przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy Pzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.telatyn.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach