Przetargi.pl
Remont dróg technologicznych i brodu na obszarze Górnej Biebrzy

Biebrzański Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 19110 Goniądz, Osowiec-Twierdza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 380 620 , fax. 85 738 30 21
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biebrzański Park Narodowy
    Osowiec-Twierdza 8
    19110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 857 380 620, fax. 85 738 30 21
    REGON: 20066798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg technologicznych i brodu na obszarze Górnej Biebrzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - w części pierwszej: remont drogi technologicznej stanowiącej działkę oznaczoną numerem ewidencyjnym 320 położonej w obrębie Szuszalewo gmina Dąbrowa Białostocka na odcinku: od drogi numer 673 do granicy obrębu Szuszalewo działki z numerem ewidencyjnym 232 wraz z zatoką mijankową na działce ewidencyjnej numer 238. Długość remontowanego odcinka drogi gruntowej to max. 1200 mb. Przewidywana technologia wykonania drogi: wzmocnienie faszynowe podłoża, ułożenie geowłókniny, wykonanie nasypu oraz obsypanie faszyny i geowłókniny odpowiednim kruszywem naturalnym z zagęszczeniem. Droga na podłożu torfowym, szerokość korony drogi ok. 3 m, przewidywane są 3 mijanki o szerokości ok. 6 m - w tym jednego miejsca mijankowego na działce ewidencyjnej numer 238 położonej w obrębie Szuszalewo gmina Dąbrowa Białostocka. Remont zostanie przeprowadzony zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ. Lokalizację remontu planowanego odcinka drogi przedstawiono w Załączniku nr 15. - w części drugiej: Remont części drogi technologicznej stanowiącej działkę oznaczoną numerem ewidencyjnym 505 położonej w obrębie Ostrowie gmina Sztabin. Długość remontowanego odcinka drogi to max. 450 mb. Przewidywana technologia wykonania drogi: wzmocnienie faszynowe podłoża, ułożenie geowłókniny, wykonanie nasypu oraz obsypanie faszyny i geowłókniny kruszywem naturalnym z zagęszczeniem. Droga na podłożu torfowym, szerokość korony drogi ok. 3 m, przewidywane są 2 mijanki o szerokości ok. 6 m. Remont drogi uwzględnia również remont brodu na rowie znajdującym się na działce ewidencyjnej numer 505 położonej w obrębie Ostrowie gmina Sztabin. Remont zostanie przeprowadzony zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 12 do SIWZ. Lokalizację remontu planowanego odcinka drogi przedstawiono w Załączniku nr 15. 2. Zamawiający posiada stosowne porozumienia z gminami: Dąbrowa Białostocka oraz Sztabin, upoważniające Zamawiającego do przeprowadzenia remontu dróg technologicznych i brodu przejazdowego. 3. Do wykonania wszelkich prac podlegających zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zdolności technicznej lub zawodowej oraz zespołu osób umożliwiającym wykonanie prac zgodnie z dokumentacja projektową. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, opisane i wyszczególnione w załączonej dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca. Umowa będzie precyzowała okoliczności i warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 4. Remont dróg technologicznych i brodu należy prowadzić przy uwzględnieniu następujących zasad: a) sposób wykonywania remontu dróg technologicznych we wszystkich lokalizacjach musi być zgodny z dokumentacją projektową tj. projektem wykonawczym załączniki nr 9 i nr 12, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót załączniki nr 10 i nr 13, stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji. b) ze względu na potrzeby ochrony przyrody, wszelkie prace terenowe muszą być zakończone do końca lutego 2017 roku. W przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych okoliczności, uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie do końca lutego 2017 roku, Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu wykonania robót, po wcześniejszym sporządzeniu protokołu opisującego zaistniałe okoliczności i odnotowania tego faktu w dzienniku budowy. Nowy termin zostanie przedłużony o czas przestoju spowodowany wyżej wymienionymi przyczynami. 5. Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 45111200-0 oraz CPV: 45240000-1. 6. Okazanie na gruncie lokalizacji dróg technologicznych do remontu nastąpi w terminie 5 dni przed terminem składania ofert. Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu, którzy są zainteresowani okazaniem na gruncie dróg technologicznych do remontu, zobowiązani są poinformować Zamawiającego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną o takiej potrzebie, nie później jednak niż na 7 dni przed terminem składania ofert. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektowo – techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami. a) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Dostarczone kruszywo musi pochodzić z legalnie eksploatowanego źródła pozyskania. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. c) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. d) Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i co najmniej 36 miesięcznej rękojmi (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy). 8. Informacje na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich robót drogowych tj.: roboty ziemne, roboty przygotowawcze, podbudowy, roboty nawierzchniowe wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). W/w wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: „Remont drogi technologicznej - Szuszalewo” 2000,00 zł; „Remont drogi technologicznej i brodu – Ostrowie” 6000,00 zł. Razem na wszystkie części 8.000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem: wadium w postępowaniu GB/ZP-PP/C1-1 remont dróg technologicznych Szuszalewo/Ostrowie, Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i5 ustawy. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem ust 4a . 5. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach