Przetargi.pl
Remont dróg Radków 491 km 0+000 - 0+180, Radków 508, 515 km 0+000 - 0+385 [intensywne opady deszczu czerwiec, lipiec 2012r.; intensywne opady deszczu i powódź czerwiec, lipiec, wrzesień 2010r.]

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57420 Radków, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 735 000 , fax. 748 735 015
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1
    57420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 748 735 000, fax. 748 735 015
    REGON: 89071859000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg Radków 491 km 0+000 - 0+180, Radków 508, 515 km 0+000 - 0+385 [intensywne opady deszczu czerwiec, lipiec 2012r.; intensywne opady deszczu i powódź czerwiec, lipiec, wrzesień 2010r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg Radków 491 km 0+000 - 0+180, RADKÓW 508, 515 km 0+000 - 0+385 [intensywne opady deszczu czerwiec, lipiec 2012r.; intensywne opady deszczu i powódź czerwiec, lipiec, wrzesień 2010r.]. 2. W ramach zadania należy wykonać: Odcinek drogi na działkach nr 508, 515 – roboty drogowe - wytyczenie odcinka drogi i kładki w terenie – 0,385km - korytowanie na gł. 40cm z wywozem urobku – 1047,20m2 - podbudowa z kruszywa łamanego o łącznej gr. 30cm – 875,16m2 - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej – 875,16m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem – 752,0m - formowanie i zagęszczenie poboczy z kruszywa łamanego na całej długości remontowanej drogi – 56,1m3 Remont kładki przez potok Pośna w ciągu drogi o nr działek 508, 515 - rozebranie istniejącej kładki betonowej na dźwigarach stalowych wraz z przyczółkami – 11,192m3 - karczowanie pni w korycie potoku – 2szt. - roboty ziemne – odmulenie dna potoku, wykopy pod nowe przyczółki i mury oporowe – 63,05m3 - wykonanie ław betonowych – 15,8m3 - wykonanie nowych przyczółkow i murów oporowych – 30,45m3 - wykonanie nowych ław podłożyskowych – 1,92m3 - montaż łożysk – 6szt - dostawa i montaż ustroju nośnego HEB320 – 4,456Mg - zbrojenie kładki – 0,592Mg - montaż poręczy – 38m Odcinek drogi na działce nr 491 - wytyczenie odcinka drogi w terenie – 0,180km - korytowanie na gł. 40cm z wywozem urobku – 831,23m2 - karczowanie pnia – 1szt. - podbudowa z kruszywa łamanego o łącznej gr. 30cm – 741,83m2 - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej – 741,83m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem – 138,0m - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem – 284,0m - studnie rewizyjne z kręgów betonowych – 4szt. - studzienki ściekowe uliczne z wpustami żeliwnymi na zawiasach – 5szt - przykanaliki PCV160 – 15,0m 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - stanowiące załącznik do SIWZ. 4. Kosztem Wykonawcy jest także: - odtworzenie ogrodzeń itp.,wywóz gruzu, odszkodowania wynikłe z winy Wykonawcy, koszty ubezpieczeń, opracowania dokumentacji odbiorowej; - sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); 5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.). 6. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanie oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. 7. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji. 8. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 z późn. zm.), tj. : 1) wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót drogowych: - z zakresu wykonania nawierzchni drogowej; - z zakresu wykonania robót ziemnych. 9.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 9.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 9.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 9.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stosuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „Formularz Oferty",z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru istotnych postanowień umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podaniem firm podwykonawców (o ile są znane na dzień składania ofert); 2. kosztorys ofertowy -załącznik 1A do SIWZ; 3. oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ; 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach