Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 777 309 , fax. 338 530 511
- Data zamieszczenia: 2019-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
ul. Bobrecka 29
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 334 777 309, fax. 338 530 511
REGON: 72253400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.cieszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg powiatowych w 2019 roku z podziałem na etapy – Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont dróg powiatowych w 2019r. – Etap I” zamówienie zostało podzielone na dwie odrębne części: Część I: Remont nawierzchni drogi powiatowej 2634 S Chybie – Zarzecze (ul. Wyzwolenia w Chybiu i Zarzeczu na odc. ok. 1km); Część II: Remont nawierzchni drogi powiatowej 2646 S Pielgrzymowice – Zebrzydowice (ul. Ks. Janusza na odc. ok. 1km wraz z remontem istniejącego prawostronnego chodnika na odcinku ok. 0,4km).” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233412-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: a.) dla części I w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),b.) dla części II w wysokości 14.000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) kosztorys ofertowy dla poszczególnej części wypełniony zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną