Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8223947 , fax. 043 8279080
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu
Plac Wojewódzki 3 3
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8223947, fax. 043 8279080
REGON: 73093855700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzdsieradz@op.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg powiatowych poprzez wykonanie cienkich dywaników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont dróg powiatowych poprzez wykonanie cienkich dywaników na jezdniach i obiektach mostowych zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki: 1) spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 2)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6)posiada dodatni wynik finansowy za 2008 rok, 7)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kres realizacji zadania. 8)posiada i ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) sprawne jednostki sprzętowe, w szczególności posiada sprzęt według niżej podanych wymagań: samochody samowyładowcze (nośność powyżej 5 T) - 4 szt. rozkładarka masy bitumicznej - 1 szt. skrapiarka - 1 szt. frezarka - 1 szt. walec ogumiony - 2 szt. koparko-ładowarka - 1 szt. szczotka mechaniczna - 1 szt. Ww. sprzęt musi spełniać warunki określone SST dla sprzętu. 9) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 zadania polegające na wykonaniu cienkich dywaników na drogach publicznych o powierzchni nie mniejszej niż 3.000 m 2 dla każdego zadania zrealizowanego w ciągu jednego roku kalendarzowego i objętego jednym zleceniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają na wykonawcę posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, 2).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3).aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4). aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5).aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1). wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (referencje od poprzednich zamawiających) 2). wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia technicznego - należy wykazać formę posiadania. 3). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia łącznie z wymaganymi uprawnieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu. W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane. 8.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , wykonawca składa następujące dokumenty: 1). informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2). polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA I PRZEBUDOWA ULICY PRÓŻNEJ I KASZTELAŃSKIEJ W PABIANICACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2922 E w miejscowości Kalino, gmina Rzgów.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika ulicy Narutowicza (na odcinku od ulicy Zgierskiej do ulicy Kopernika) oraz budowa zatoki parkingowej przy ul. Kopernika na działce nr 318/1 w obrębie skrzyżowania z ulicą Narutowicza.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Nr 102 358 E
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg gminnych w Rzgowie: 1. Przebudowa ul. Polnej w Rzgowie 2. Przebudowa ul. Dębowej w Bronisinie Dworskim 3. Wykonanie nakładki asfaltowej ul. Staszica od ul. Krasickiego w Rzgowie
Dodano: 2016-07-21 - Budowa ulicy Zlotowej i Żytniej w Strykowie wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Brzustów.
Dodano: 2016-07-06 - Podwójne powierzchniowe utrwalenie odcinków dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-01 - Remonty dróg na terenie gminy Łowicz w 2016 roku
Dodano: 2016-07-01 - PRZEBUDOWA MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH BUGAJ RADOSZEWICKI - LASKI
Dodano: 2016-06-29