Przetargi.pl
„Remont dróg powiatowych nr 3828W na odcinku Jeżówka – Skotniki – Strugi oraz 3829W, na odcinku Szymanów – Strugi” odcinek od km 2+500 do km 4+640 – obszar Alei Zabytkowej Drzew”

Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, Gwardyjska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie
    Gwardyjska 10
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    REGON: 750152166
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdbip.powiatsochaczew.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg powiatowych nr 3828W na odcinku Jeżówka – Skotniki – Strugi oraz 3829W, na odcinku Szymanów – Strugi” odcinek od km 2+500 do km 4+640 – obszar Alei Zabytkowej Drzew”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia (zwanym dalej także „przedmiotem umowy”) jest zadanie polegające na remoncie odcinków dróg powiatowych nr 3828W i 3829W w km 2+500 do km 4+640Zakres robót obejmuje m.in.:od km 2+500,00 do km 3+980,00 ( poza strefą ochronną drzew ) – konstrukcja jezdni wg przekroju B-B• sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,• mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,• wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,• wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,• wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,• odmulenie rowów.Od km 2+500,00 do km 3+980,00 (w strefie ochronnej drzew) – konstrukcja jezdni wg przekroju B’-B’• sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,• ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,• wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,• wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,• wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.Od km 3+980,00 do km 4+640 (poza strefą ochronną drzew) – konstrukcja jezdni wg przekroju C-C• sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,• mechaniczne wykonanie koryta pod obramowanie jezdni wraz z odhumusowaniem pod pobocza,• wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,• wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,• wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy 20 cm,• odmulenie rowów.Od km 3+980 do km 4+640 (w strefie ochronnej drzew) – konstrukcja jezdni wg przekroju C’-C’• sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej,• ręczna rozbiórka istniejących warstw konstrukcyjnych pod obramowanie jezdni,• wykonanie obramowania jezdni przy użyciu krawężników betonowych 12x25 cm (obniżonych) na ławie z betonu C12/15,• wybudowanie warstw konstrukcyjnych jezdni,• wykonanie poboczy gruntowych wzmocnionych warstwą kruszywa łamanego o grubości warstwy około 20 cm.Zadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków sektorowego programu wsparcia pn. „Bezpieczne drogi”, przez Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. w Sochaczewie, nr: 97 1240 1822 1111 0010 6445 1159 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu nr PZD.DT3.252.6.2023”;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; przy czym, gdy wadium wnoszone w sposób określony w pkt. 2-4 powyżej, wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej zgodnie z wymogami określonymi w pkt. XI SWZ.3. Zwrot wadium i przesłanki jego zatrzymania reguluje art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1 nie podlega wykluczeniu (rozdział VII-VIII SWZ);2 spełnia warunki udziału dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych i 00/100);b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych i 00/100).Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie:- minimum 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł każda, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie drogi z nawierzchni z betonu asfaltowego lub SMA wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) dysponuje osobami, które skieruje do wykonania zamówienia, posiadającenastępujące uprawnienia i doświadczenie:- Kierownik Robót – 1 osoba;Kwalifikacje – posiada uprawnienia budowlane do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;Minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień:- minimum 24 m-ce przy realizacji robót drogowych na drogach publicznych, oraz- przy realizacji minimum 2 robót budowlanych o wartości co najmniej1 500 000,00 zł każda, polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie drogi z nawierzchni z betonu asfaltowego lub SMA;Kierownik budowy oraz inni kierownicy branżowi muszą posiadać uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.c) dysponuje niżej wymienionym sprzętem w celu wykonania zamówienia:- układarka gąsienicowa z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy, tzw. rozściełacz;- koparka lub koparko-ładowarka;- walec;- skrapiarka.Szczegółowo opisano w Rozdziale VI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach