Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RZESZOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RZESZOWIE
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 001257557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych Rzeszowie” obejmuje między innymi: - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni mineralno-bitumicznych, - frezowanie nawierzchni mineralno-bitumicznej, - rozbiórkę krawężników lub ich przełożenie, - częściowe rozbiórki podbudowy, - regulację wysokościową pokryw studni kanalizacyjnych i kratek ściekowych, - wykonanie warstwy wzmacniającej oraz ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej.Szczegółowy zakres robót określony został w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Lokalizacja oraz kolejność robót remontowych ustalana będzie każdorazowo przez Zamawiającego przed ich zleceniem Wykonawcy. Podany w kosztorysie ofertowym zakres robót dotyczy planowanej ilości wykonania remontu nawierzchni mineralno-bitumicznych. Faktyczna ilość robót zleconych do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni dróg oraz wynikłych potrzeb remontowych. Przekazanie poszczególnych zadań ( zakresu rzeczowego) będzie następowało sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy.Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 60% wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 40 000,00 PLN,słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.3. Wadium wnosi się na rzecz:Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy:Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, w banku:Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna,Nr 30 1020 4391 0000 6602 0202 4867z dopiskiem:„Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowychw Rzeszowie”.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna obejmować n/w elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;3) kwotę gwarancji;4) termin ważności gwarancji;5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia którejkolwiek przesłanki wskazanej w art. 98 ust. 6 ustawy;6) oświadczenie, że gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa;7) oświadczenie, że wszelkie spory dotyczące gwarancji będą podlegać rozstrzygnięciu zgodniez prawem polskim i podlegać właściwości sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.8) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że:1. Dysponuje osobami:- 1 Kierownik robót dla - całości zamówienia - posiadający uprawnienia budowlanew zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi;- 3 Majstrów (1 Majster na terenie jednego Obwodu Drogowo-Mostowego)2. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie budowy, przebudowy, remontu drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje).Okres 5 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.3. posiada dostęp do n/w w pełni sprawnych jednostek sprzętu:- Zespół do otaczania kruszywa min. 25 Mg/godz. 1 szt- Skrapiarka do bitumu przewoźna ok. 250-500 dm3 3 szt- Skrapiarka do bitumu samojezdna ok. 5 000 dm3 1 szt- Rozsypywacz grysów 1 szt- Rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% 1 szt- Walec statyczny samojezdny stalowy min. 10 Mg 1 szt- Walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki 10 Mg 1 szt- Walec wibracyjny min. 2,5 Mg 3 szt- Sprężarka (szczotka mechaniczna do czyszczenia) 3 szt- Koparka 1 szt- Płyta wibracyjna 1 szt- Frezarka o szer. bębna skrawającego min. 0,5 m 1 szt4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:Warunki udziału w postępowaniu określone w ust 1 i ust. 3 mogą spełniać łącznie wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleni zamówienia.Warunek określony w ust. 2 musi spełniać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia lub podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach