Przetargi.pl
Remont dróg nieulepszonych w ulicach: Sejmu Wielkiego, Niemcewicza, Potockiego w Brzezinach.

Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg nieulepszonych w ulicach: Sejmu Wielkiego, Niemcewicza, Potockiego w Brzezinach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/ Remont dróg nieulepszonych w: a/ ul. Sejmu Wielkiego w Brzezinach, polegający na: - wykonaniu rowów odwadniających o wym. 1,50 x 0,5 x 1 mb i długości 277 mb, - wykonaniu przepustu o średnicy 400 mm z rury PEHD pod drogą o długości 7 mb, - wykon
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 0,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy , tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia warunek1 Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej pięć zadań, z których każde odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością zamówieniu Zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych obejmujących: wykonanie rowów odwadniających; wykonanie przepustów; wykonanie ścianek czołowych; wykonanie warstwy dolnej i górnej podbudowy z kruszyw łamanych tłuczniem z profilowaniem wraz z dostosowanym do istniejącego terenu i mechanicznym zagęszczeniu, profilowanie jezdni równiarką wraz z zagęszczeniem mechanicznym. na łączną kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 złotych każde. Wykonawca dołączy co najmniej 5 referencji od Zamawiającego na rzecz którego wykonywał zamówienie według posiadanego lub poniższego wzoru Firma X została wybrana do realizacji zamówienia polegającego na ----- W toku przewidzianych umową z zamawiającym prac dała się poznać jako rzeczowy i godny polecenia przyszłym zamawiającym wykonawca. W powyższym zamówieniu nie zostały/ zostały nałożone kary umowne na wykonawcę za nieterminowe wykonanie zamówienia. Kwota, za jaką zamawiający realizował przedmiotowe zamówienie wynosi ------- . warunek 2 Wykażą dysponowanie potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zadania lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do udostępnienia tego potencjału, a w szczególności wykażą dysponowanie lub pisemnie potwierdzoną możliwość dysponowania następującym sprzętem, urządzeniami i narzędziami: 1) walec wibracyjny gładki o masie co najmniej 12 Mg - min. liczba jednostek - 1 szt. 2) płyta wibracyjna o masie co najmniej 650 kg - min. liczba jednostek - 2 szt. 3) urządzenie kruszące do recyklingu materiałów porozbiórkowych - min. liczba jednostek - 1 szt. 4) równiarka samojezdna min. 150 kM - min. liczba jednostek - 1 szt. 5) spycharka gąsienicowa min. 150 kM - min. liczba jednostek - 1 szt. 6) koparko-ładowarka - min. liczba jednostek - 1 szt. 7) pojazd samowyładowczy - min. liczba jednostek - 1 szt. 8) urządzeniem do renowacji i odtwarzania rowów, posiadającym zasobnik na materiał pozyskany - min. liczba jednostek - 1 szt. warunek 3 Wykażą, że dysponują osobami, lub pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do oddelegowania osób, z wymaganymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w szczególności uprawnieniami do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie dysponowania osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz kopię wpisu do Izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za- mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, następującego dokumentu : aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2) Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku1 dołączy do wykazu co najmniej 5 referencji od Zamawiających, na rzecz których wykonywał zamówienia. 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca; (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ); Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 2 dołączy do wykazu umowę zakupu lub umowę dzierżawy lub umowę leasingu lub fakturę zakupu lub inny dokument potwierdzający prawo do dysponowania sprzętem. 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 4) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w podpunkcie 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Wykonawca na potwierdzenie postawionego warunku 3 przedstawi kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kopię wpisu do Izby samorządu zawodowego- branża drogowa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach