Przetargi.pl
Remont dróg naterenie gminy Łagów

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg naterenie gminy Łagów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg polegający na wzmocnieniu istniejącej podbudowy, wykonaniu nawierzchni asfaltowej, utwardzeniu poboczy, odmuleniu istniejących rowów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont następujących dróg: Zadanie 1: Remont drogi Wiśniowa- Piotrów Gułaczów nr 338027T od km 0+000 do 1+150 poprzez: - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą kruszywa niezwiązanego gr. 15 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej AC11W gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - remont istniejących przepustów , odmulenie istniejących rowów, - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym na szerokości 0,5 m. Zadanie 2: Remont drogi Wola Łagowska- Pustka w km 0+640 do 1+200 - wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego gr. 20 cm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa niezwiązanego gr. 20 cm, - wykonanie poboczy utwardzonych materiałem kamiennym o szerokości 0,5 m. Zadanie 3: Remont drogi nr 338035T Piotrów – Cegielnia w km 0+000 do 0+590 - wzmocnienie istniejącej podbudowy poprzez wykonanie MMC-E gr. 18 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej AC11W gr. 4 cm, - Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym na szerokości 0,25-0,3 m. Zadanie 4: Remont dróg w msc. Zamkowa Wola Remont drogi gminnej Zamkowa Wola do szkoły w km 1+000 do 1+235 poprzez: - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym na szerokości 0,5 m, - remont przepustów, odmulenie istniejących rowów. Remont drogi gminnej Zamkowa Wola – Błonie w km 0+000 do 1+160 poprzez: - wzmocnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej warstwą kruszywa niezwiązanego gr. 15 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej AC11W gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno- asfaltowej AC8S gr. 4 cm, - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym na szerokości 0,5 m. Zadanie 5: Remont drogi wew. w msc. Łagów w km 0+000 do 0+150 - wykonanie warstwy kruszywa stabilizowanej cementem gr. 15 cm, - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - umocnienie skarpy, rowów i ścieków, wykonanie korytek ściekowych, - utwardzenie poboczy kruszywem o szerokości 0,5m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik S2 do SIWZ-Wymagana forma dokumentu – oryginał b) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub gdy z innych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. c) Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie- dokumenty potwierdzające ustanowienie wspólnego pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za „zgodność z oryginałem. d) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej- wymagana forma dokumentu – oryginał. e) Oświadczenie informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO zawarte w druku oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach