Przetargi.pl
Remont dróg na terenie miasta Tarnowa - ETAP III/2015

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100; 6883101 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100; 6883101, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie miasta Tarnowa - ETAP III/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części zamówienia): 1. Zakres robót objętych zadaniem nr 1 - Remont ul. J. Piłsudskiego - roboty brukarskie na odc. Od ul. M. Kopernika do ul. A. Mickiewicza obejmuje odcinek o nawierzchni brukowej o długości 210 m (pow. 1522 m2). Remont polegał będzie na rozebraniu jezdni z kostki kamiennej, wyrównaniu i wzmocnieniu podbudowy warstwą kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem, wykonaniu warstwy przyczepnej z zaprawy cementowej oraz ponownym ułożeniu uprzednio rozebranej i oczyszczonej kostki kamiennej wraz z wypełnieniem fug. Planowana jest również wymiana starego krawężnika betonowego po stronie zachodniej. Zakres robót opisany został w załączonej dokumentacji rysunkowej i przedmiarze robót. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Roboty należy prowadzić bez zamykania ruchu na ulicy (wyłączając jedynie poszczególne powierzchnie, np. połówkowo). 2. Zakres robót objętych zadaniem nr 2 - Remont chodników przy ul. Matejki i ul. Grottgera w Tarnowie, obejmuje następujące odcinki chodników: - ul. Matejki: odcinek od ul. Grottgera do ul. Chopina (chodniki po obu stronach ulicy); - ul. Grottgera: odcinek od ul. Matejki do Al. Solidarności (chodniki po obu stronach ulicy); - ul. Grottgera: odcinek od ul. 1 Maja do ul. PCK (lokalne przebrukowanie chodnika po zachodniej stronie ulicy); - ul. Grottgera: odcinek od ul. PCK do ul. Słowackiego (chodnik po zachodniej stronie ulicy). Zakres robót polega na lokalnym przebrukowaniu nawierzchni z kostki betonowej, a także na rozbiórce istniejącej nawierzchni (z asfaltu, płyt chodnikowych i kostki), wykonaniu koryta i wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego oraz wykonaniu nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej. Zakres robót opisany został w załączonym przedmiarze robót. Wykonawca ma obowiązek sporządzić i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Roboty należy prowadzić bez zamykania ruchu pieszego wzdłuż ulicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) - dla zadania nr 1, b) 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - dla zadania nr 2, w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku składania oferty na dwa zadania, wysokość wadium należy zsumować dla obu zadań. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/zdik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach