Przetargi.pl
Remont dróg na terenie Gminy Zamość – marzec 2017 r.

Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639 05 82 , fax. 84 639 05 82
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość
    ul. Partyzantów 42454
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639 05 82, fax. 84 639 05 82
    REGON: 6023517900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie Gminy Zamość – marzec 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg na terenie Gminy Zamość – marzec 2017 r. Część 1 Remont przełomów Zakres zamówienia obejmuje naprawę przełomów na drogach gminnych polegający na wykonaniu następujących robót: - KNR AT-03 0102-01 Roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach o gr. do 4 cm z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na wskazane składowisko Zamawiającego w odległości do 1 km od miejsca urobku. - KNR 2-01 0206-02 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,40 m3 w gruncie kategorii III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na składowisko Wykonawcy i kosztem składowania - KNNR 2-31 0104-01 Warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zawałowaniu - KNNR 6 0113-02 Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych grubości 40 cm - KNNR 6 1005-07 Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5 km/m2 - KNNR 6 0308-02 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm. Szacunkowy zakres prac do wykonania na drogach gminnych na terenie poszczególnych miejscowości (wartości zsumowane): - Jatutów: 51,00 m2 - Zawada: 102,60 m2 - Sitaniec: 153,16 m2 - Wieprzec: 46,13 m2 - Siedliska: 203,60 m2 Sprzęt niezbędny do wykonania robót: rozściełacz, walec, zagęszczarka o masie minimum 250 kg, koparka, frezarka, piła do asfaltu. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w pomiarach na każdym etapie prac. Wykonane pomiary, potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego będą stanowić obmiar, który zostanie przeniesiony do kosztorysu powykonawczego. Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji. Część 2 Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych masą mineralno-bitumiczną na terenie Gminy Zamość zgodnie z opisem: a) oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) wycięcie lub frezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni – głębokość minimum 4 cm z nadaniem regularnych kształtów, c) dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, d)skropienie dna i krawędzi pionowych naprawianego miejsca emulsją asfaltową, e) rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm w warstwie ścieralnej. W przypadku głębokości uszkodzenia większej niż 4 cm dolną warstwę należy wypłycić materiałem (urobkiem z frezowania - destruktem) powstałym po wyfrezowaniu ubytku, zagęścić, a następnie skropić ją emulsją asfaltową i rozścielić warstwę górną z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm (po zawałowaniu). W każdym przypadku należy poszczególne warstwy zagęścić. f) posmarowanie asfaltem powierzchni złącza roboczego, g) Grubość warstwy ścieralnej po zawałowaniu: minimum 4 cm. Ilość masy przewidzianej do wykonania prac opisanych w tym punkcie (po zawałowaniu): - nakładki asfaltowe o grubości 4 cm – 2000 m2 (po zawałowaniu) – wykonywane w częściach o powierzchni nie mniejszej niż 10 m2: wykonane za pomocą rozściełacza o regulowanej szerokości roboczej: 1,0 m – 5,0 m. Zamawiający szacuje, że ilość urobku pozyskanego z frezowania będzie wystarczająca do wypłycenia ubytków. i)Lokalizacja wykonania zadania: Drogi Gminy Zamość, docelowe powierzchnie robocze zostaną wskazane przez Kierownika Gminnego Zakładu Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. j) Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji – należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Gwarancja obejmuje naprawę wszystkich powstałych pęknięć wypełnionych ubytków w terminie do 3 dni od zgłoszenia. k)Wykonawca odpowiada za wykonane robót zgodnie ze sztuką budowlaną oraz zapewni oznakowanie i bezpieczeństwo na budowie. Po zakończeniu prac zobowiązany jest uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór końcowy. l)O potrzebie i miejscu rozpoczęcia Zamawiający będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem (zgodnie z ofertą). Do warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego należy stosować: - asfalty drogowe wg PN-EN 12591:2010 (Asfalty i produkty asfaltowe – Wymagania dla asfaltów drogowych) lub polimeroasfalty wg PN-EN 14023:2011 (Asfalty i lepiszcza asfaltowe – Zasady specyfikacji asfaltów modyfikowanych polimerami). Można również stosować inne lepiszcza nienormowe według aprobat technicznych. Wbudowane przez Wykonawcę materiały powinny posiadać Deklaracje zgodności materiałów z obecnie obowiązującymi normami wystawione przez Producenta, które należy dostarczyć przed odbiorem robót budowlanych. Ponadto na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia na bieżąco obmiaru robót (w m2), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w m2). Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji. Część 3 Remont walcem dróg gminnych w 2017 r. na terenie Gminy Zamość Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych gruntowych i tłuczniowych, walcem drogowym o masie minimum 12 ton na terenie gminy Zamość w 2017 roku w ilości 200 godzin pracy walca. Jest to ilość szacunkowa podana wyłącznie do wyceny oferty w związku z czym Wykonawca musi być przygotowany na świadczenie usługi w większym lub mniejszym zakresie. Praca walca rozliczana będzie w systemie godzinowym na podstawie ceny brutto za jedną godzinę pracy walca na drodze bez dojazdu. Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać walec drogowy o masie minimum 12 ton oraz operatora posiadającego stosowne uprawnienia i doświadczenie w zagęszczaniu materiału kamiennego na drogach gruntowych i tłuczniowych. Wraz z walcem Wykonawca zapewni we własnym zakresie, paliwo, materiały eksploatacyjne, przeglądy, operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje, adekwatne do przedmiotu zamówienia. Zagęszczanie walcem odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji – należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji. Część 4 Remont drogi poprzecznej działka nr 829 w miejscowości Białobrzegi Wbudowanie kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego z przygotowaniem podłoża przy pomocy równiarki. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym, minimum 12 tonowym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 12 ton) kruszywa mineralnego, łamanego dolomitowego o frakcji: 0 - 31,5 mm w ilości 140 ton (ilość szacunkowa) zawartość zanieczyszczeń kruszywa: do 5%. Kruszywo powinno spełniać normę PN-EN 13043. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: a) zakup i dostarczenie kruszywa; b) wykonanie prac przygotowawczych; c) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni dróg żwirowych lub tłuczniowych wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża; d) wypełnienie i rozścielenie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym; e) wyrównanie powierzchni naprawianych miejsc z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża oraz jego zagęszczenie. Do prac należy użyć zestawu składającego się z równiarki drogowej minimum III klasy i walca drogowego o masie minimum 12 ton. Grubość warstwy wbudowanego kruszywa: od 8 cm do 20 cm po zagęszczeniu – grubość warstwy będzie wskazana przez Zamawiającego. Należy zapewnić równość nawierzchni i uzyskać spadki umożliwiające odprowadzenie wód opadowych. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie zwracając szczególną uwagę na urządzenia obce (studzienki wodociągowe, itp.) znajdujące się w drodze oraz szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Wykonawca w trakcie wykonywania zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowania kruszywa na nr tel. 84 6392959 lub 791539188. Każda partia dostarczonego kruszywa powinna zostać potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego na przedłożonym przez Wykonawcę dowodzie dostarczonego kruszywa. W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować niszczenia nawierzchni dróg. Dowóz kruszyw w celu naprawy dróg będzie następował sukcesywnie w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a) prowadzenie na bieżąco obmiaru robót (w tonach), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w tonach); b) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c) zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac – w przypadku braku odpowiedniego zabezpieczenia robót Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu; d) nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; e) przestrzeganie przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; f) dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał; g) utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, znaki drogowe, urządzenia odwodnienia, itp.) na terenie wykonywanych prac w okresie trwania robót; h) zapewnienie osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do obsługi sprzętu budowlanego w szczególności równiarki i walca. Zamawiający będzie dokonywał odbioru robót zgodnie ze zgłoszeniem Wykonawcy, nie częściej niż raz na tydzień. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie po ich odbiorze. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji – należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w pomiarach na każdym etapie prac. Wykonane pomiary, potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego będą stanowić obmiar, który zostanie przeniesiony do kosztorysu powykonawczego. Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji. Część 5 Remont drogi granicznej od strony Pniówka nr geodezyjny: 12 w miejscowości Białowola (fundusz sołecki) Wbudowanie 45 ton gruzu z przygotowaniem podłoża. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Wymagania składu, parametrów gruzu: gruz powinien być betonowo - ceglany, kruszony, bez elementów metalowych, zawartość zanieczyszczeń organicznych do 10%, frakcja gruzu: 0 - 90 mm Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 12 ton) gruzu na terenie Gminy Zamość. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji – należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Ponadto na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia na bieżąco obmiaru robót (m2), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w m2). Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość (45 ton) jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w pomiarach na każdym etapie prac. Wykonane pomiary, potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego będą stanowić obmiar, który zostanie przeniesiony do kosztorysu powykonawczego. Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji. Część 6 Remont drogi gminnej wewnętrznej nr geodezyjny: 1279 w miejscowości Bortatycze (fundusz sołecki) Wbudowanie 340 ton gruzu z przygotowaniem podłoża. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Wymagania składu, parametrów gruzu: gruz powinien być betonowo - ceglany, kruszony, bez elementów metalowych, zawartość zanieczyszczeń organicznych do 10%, frakcja gruzu: 0 - 90 mm Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 12 ton) gruzu na terenie Gminy Zamość. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji – należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Ponadto na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia na bieżąco obmiaru robót (m2), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w m2). Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość (45 ton) jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w pomiarach na każdym etapie prac. Wykonane pomiary, potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego będą stanowić obmiar, który zostanie przeniesiony do kosztorysu powykonawczego. Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji. Część 7 Utwardzenie dróg gruntowych w miejscowości Chyża (fundusz sołecki) Wbudowanie kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego z przygotowaniem podłoża przy pomocy równiarki. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym, minimum 12 tonowym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 12 ton) kruszywa mineralnego, łamanego dolomitowego o frakcji: 0 - 31,5 mm w ilości 250 ton zawartość zanieczyszczeń kruszywa: do 5%. Kruszywo powinno spełniać normę PN-EN 13043. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: a) zakup i dostarczenie kruszywa; b) wykonanie prac przygotowawczych; c) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni dróg żwirowych lub tłuczniowych wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża; d) wypełnienie i rozścielenie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym; e) wyrównanie powierzchni naprawianych miejsc z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża oraz jego zagęszczenie. Do prac należy użyć zestawu składającego się z równiarki drogowej minimum III klasy bądź rozkładarki drogowej (rozściełacz) i walca drogowego o masie minimum 12 ton. Grubość warstwy wbudowanego kruszywa: od 8 cm do 20 cm po zagęszczeniu – grubość warstwy będzie wskazana przez Zamawiającego. Należy zapewnić równość nawierzchni i uzyskać spadki umożliwiające odprowadzenie wód opadowych. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie zwracając szczególną uwagę na urządzenia obce (studzienki wodociągowe, itp.) znajdujące się w drodze oraz szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Wykonawca w trakcie wykonywania zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowania kruszywa na nr tel. 84 6392959 lub 791539188. Każda partia dostarczonego kruszywa powinna zostać potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego na przedłożonym przez Wykonawcę dowodzie dostarczonego kruszywa. W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować niszczenia nawierzchni dróg. Dowóz kruszyw w celu naprawy dróg będzie następował sukcesywnie w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a) prowadzenie na bieżąco obmiaru robót (w tonach), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w tonach); b) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c) zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac – w przypadku braku odpowiedniego zabezpieczenia robót Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu; d) nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; e) przestrzeganie przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; f) dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał; g) utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, znaki drogowe, urządzenia odwodnienia, itp.) na terenie wykonywanych prac w okresie trwania robót; h) zapewnienie osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do obsługi sprzętu budowlanego w szczególności równiarki i walca. Zamawiający będzie dokonywał odbioru robót zgodnie ze zgłoszeniem Wykonawcy, nie częściej niż raz na tydzień. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie po ich odbiorze. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji – należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość (250 ton) jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w pomiarach na każdym etapie prac. Wykonane pomiary, potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego będą stanowić obmiar, który zostanie przeniesiony do kosztorysu powykonawczego. Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji. Część 8 Remont drogi gminnej nr 110380L i drogi wewnętrznej nr geodezyjny 150 w miejscowości Sitaniec Kolonia (fundusz sołecki) Wbudowanie kruszywa mineralnego łamanego dolomitowego z przygotowaniem podłoża przy pomocy równiarki. Przygotowanie podłoża powinno polegać na wyrównaniu korony drogi równiarką samojezdną, drogową minimum III klasy i zagęszczeniu jej walcem wibracyjnym, minimum 12 tonowym przy użyciu materiału zalegającego na drodze. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie (walcem wibracyjnym o wadze minimum 12 ton) kruszywa mineralnego, łamanego dolomitowego o frakcji: 0 - 31,5 mm w ilości 230 ton oraz: zawartość zanieczyszczeń kruszywa: do 5%. Kruszywo powinno spełniać normę PN-EN 13043. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: a) zakup i dostarczenie kruszywa; b) wykonanie prac przygotowawczych; c) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni dróg żwirowych lub tłuczniowych wraz z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża; d) wypełnienie i rozścielenie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym; e) wyrównanie powierzchni naprawianych miejsc z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża oraz jego zagęszczenie. Do prac należy użyć zestawu składającego się z równiarki drogowej minimum III klasy i walca drogowego o masie minimum 12 ton. Grubość warstwy wbudowanego kruszywa: od 8 cm do 20 cm po zagęszczeniu – grubość warstwy będzie wskazana przez Zamawiającego. Należy zapewnić równość nawierzchni i uzyskać spadki umożliwiające odprowadzenie wód opadowych. Po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie zwracając szczególną uwagę na urządzenia obce (studzienki wodociągowe, itp.) znajdujące się w drodze oraz szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym. Wykonawca w trakcie wykonywania zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz ilości wbudowania kruszywa na nr tel. 84 6392959 lub 791539188. Każda partia dostarczonego kruszywa powinna zostać potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego na przedłożonym przez Wykonawcę dowodzie dostarczonego kruszywa. W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować niszczenia nawierzchni dróg. Dowóz kruszyw w celu naprawy dróg będzie następował sukcesywnie w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a) prowadzenie na bieżąco obmiaru robót (w tonach), na koniec tygodnia zdawanie sprawozdań z ilości wbudowanego materiału (w tonach); b) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c) zapewnienie właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac – w przypadku braku odpowiedniego zabezpieczenia robót Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu; d) nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; e) przestrzeganie przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; f) dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał; g) utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, znaki drogowe, urządzenia odwodnienia, itp.) na terenie wykonywanych prac w okresie trwania robót; h) zapewnienie osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do obsługi sprzętu budowlanego w szczególności równiarki i walca. Zamawiający będzie dokonywał odbioru robót zgodnie ze zgłoszeniem Wykonawcy, nie częściej niż raz na tydzień. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie po ich odbiorze. Remont dróg odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (zgodnie z ofertą). Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zamawiania usług dostosowując je do potrzeb wynikających z konieczności naprawy poszczególnych dróg na terenie gminy. Przedmiot umowy musi być objęty minimum 6 miesięcznym okresem gwarancji – należy go wskazać w ofercie (załącznik nr 1), ponieważ jest to jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XV niniejszego SIWZ. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podana ilość jest szacunkowa i wykonawca musi być przygotowany na możliwość wykonywania prac w większym lub mniejszym zakresie po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane będzie wynagrodzeniem kosztorysowym wyliczonym na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w pomiarach na każdym etapie prac. Wykonane pomiary, potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę i Zamawiającego będą stanowić obmiar, który zostanie przeniesiony do kosztorysu powykonawczego. Zgodnie z art.67.1.6) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. W przypadku udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu przedmiotowych robót do dnia 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie. Po dacie 31.12.2017 r. wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane cenami jednostkowymi zawartymi w ofercie i powiększone o wartość inflacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach