Przetargi.pl
Remont dróg na terenie Gminy Ujazd w ramach dwóch zadań: Zadanie 1 Przebudowa drogi w miejscowości Sangrodz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi w miejscowości Sangrodz Zadanie 2 Przebudowa drogi w miejscowości Osiedle Niewiadów

Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 97-225 Ujazd, Plac Kościuszki 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7192123 , fax. 044 7192129
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
    Plac Kościuszki 6 6
    97-225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 044 7192123, fax. 044 7192129
    REGON: 00055099900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie Gminy Ujazd w ramach dwóch zadań: Zadanie 1 Przebudowa drogi w miejscowości Sangrodz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi w miejscowości Sangrodz Zadanie 2 Przebudowa drogi w miejscowości Osiedle Niewiadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dwóch zadań: Zadanie 1 Przebudowa drogi w miejscowości Sangrodz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi w miejscowości Sangrodz, działka oznaczona numerem ewidencyjnym 29 położona w miejscowości Sangrodz, obręb geodezyjny Sangrodz od km 0+000.00 do km 0+535.00. Należy wykonać konstrukcję jezdni o kategorii ruchu KR-1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe - wykonanie nowej konstrukcji drogi o kategorii ruchu KR- 1 - wykonanie zjazdów na posesje - wykonanie przepustów pod zjazdami - odtworzenie (odmulenie) istniejącego rowu - umocnienie skarp rowów odwodniających - wykonanie poboczy -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, która stanowi drogę dojazdową do budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Sangrodz - wykonanie oznakowania pionowego - usunięcie i karczowanie krzaków i zarośli występujących w obrębie istniejących poboczy i skarp rowu zgodnie z dokumentacją techniczną. Zadanie 2 Przebudowa drogi w miejscowości Osiedle Niewiadów Przebudowa drogi gminnej wraz z budową miejsc parkingowych, chodnika, dz. 1229/1 i dz. 105/7 Obr. Ujazd, o łącznej długości od km 0+ 000,00 do km 0+ 169,63. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie odpowiednio konstrukcji drogi dla kategorii obciążenia KR- 3 oraz konstrukcji zjazdów o kategorii obciążenia KR- 1, - wykonanie chodników z kostki brukowej, - wykonanie parkingów z kostki brukowej, - wykonanie zjazdów, - wymiana istniejącego utwardzenia nawierzchni części działek gminnych z nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki brukowej- zgodnie z załącznikiem graficznym, - wykonanie regulacji armatury, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomowego, - zagospodarowanie terenów zielonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, załącznik graficzny, inne dokumenty i uzgodnienia). Zamawiający informuje, ze załączone do SIWZ przedmiary robót służą wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez Wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty są dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załącznik graficzny oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 złotych. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 3.1.Pieniądzu, 3.2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 3.3.Gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 3.4.Gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 3.5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 85 8985 0004 0060 0600 0101 0017 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na Remont dróg na terenie Gminy Ujazd w ramach dwóch zadań: Zadanie 1 Przebudowa drogi w miejscowości Sangrodz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi w miejscowości Sangrodz, Zadanie 2 Przebudowa drogi w miejscowości Osiedle Niewiadów. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6.W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodne z wymogami określonymi przez prawo bankowe. 7.W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zamawiającego) 8.Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać 8.1.termin obowiązywania gwarancji-poręczenia od dnia składania ofert do końca okresu związania ofertą na kwotę wskazaną w pkt. 7.1 8.2.informacje, że udzielona gwarancja-poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu syg. Akt 271.1.9.2015 8.3.Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, jeżeli spowodowało to brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 8.4.Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -Odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach