Przetargi.pl
REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY ŁOPUSZNO

Gmina Łopuszno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-070 Łopuszno, ul. Konecka 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3914009 , fax. 041 3914054
  • Data zamieszczenia: 2010-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopuszno
    ul. Konecka 12 12
    26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3914009, fax. 041 3914054
    REGON: 29101292000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DRÓG NA TERENIE GMINY ŁOPUSZNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu nawierzchni dróg w miejscowościach: Czałczyn Zastawie - Bosowa, Barycz - Antonielów, Dobrzeszów - Nowek, Krężołek - Sarbice Pierwsze, Czałczyn (łącznik), Czałczyn (od drogi woj. Nr 728), Czartoszowy Małe, Olszówka - Borki (II etap), Rudniki - Krężołek, Snochowice - Komorniki, Jedle - Marianów, Łopuszno ul. Imielnia (I etap). Zakres robót obejmuje: Droga Czałczyn Zastawie - Bosowa: - Roboty ziemne w miejscach przełomowych nawierzchni wykonane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25 m? w gruncie kat. II-IV z załadunkiem urobku na sam. samowyładowcze i odwozem na odl. do 1 km z wbudowaniem na zaniżone pobocza min. 8 cm poniżej krawędzi nawierzchni bitumicznej warstwy ścieralnej; - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane ręcznie w gruncie kat. II-IV; - Warstwy odsączające z piasku, wyk. ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm; - Podbudowa na przełomie jezdni z kruszywa łamanego 0-63,00 mm stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - Profilowanie i korytowanie istniejącej nawierzchni (podbudowy) z kruszywa kamiennego na głębokość średnio 3 cm z odkładem i rozplantowaniem urobku na poboczu; - Wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm i 0-63 mm stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 14-18 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej, dla ruchu KR-2 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr.12 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,50 m; - Rozebranie przepustu z rur betonowych o średnicy 60 cm z murkami z odwozem gruzu według umowy; - Wykonanie przepustu z rur żelbetowych o średnicy 60 cm z izolacją styków papą i rur lepikiem na ławie z kruszywa kamiennego gr. 20 cm; - Wykonanie ścianek czołowych na ławie betonowej do przepustów z rur żelbetowych o średnicy 60 cm. Droga Barycz - Antonielów - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm i 0-63 mm stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 12-16 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 3 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr15 cm. po zagęszczeniu szer. 0,75m. Droga Dobrzeszów - Nowek - Roboty ziemne na poszerzeniu jezdni wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 do 0,6 m? z transportem urobku na odległość do 3 km. samochodami samowyładowczymi do 5 t. w gruncie kat. I-IV. z wbudowaniem i zagęszczeniem urobku w nasyp (część urobku na uzupełnienie poboczy do wysokości 7 cm poniżej krawędzi nawierzchni ścieralnej); - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na poszerzeniu jezdni wykonane ręcznie w gruncie kat. I-IV; - Warstwy odsączające z piasku, wyk. ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - Podbudowa na poszerzeniu jezdni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 mm zagęszczonym mechanicznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 12 cm; - Warstwa wiążąca nawierzchni, wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej dla ruchu KR-2, transportowana sam. samowyładowczymi przy grubości warstwy po zagęszczeniu 3 cm; - Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej dla ruchu KR-2, transportowana sam. samowyładowczymi przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm-mieszanka standard I; - Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu śr.14 cm. Droga Krężołek - Sarbice Pierwsze - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm. stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 14 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 3 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 17 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,50 m. Droga Czałczyn (łącznik) - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm. stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 15 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 14 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,50 m. Droga Czałczyn od drogi wojewódzkiej Nr 728 - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm i 0-63 mm stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 14-17 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 15 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,50 m. Droga Czartoszowy Małe - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm. stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 14 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 14 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,50 m. Droga Olszówka - Borki (II etap) - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm i 0-63 mm stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 16 cm po zagęszczeniu. Wykonanie wyrównania na podbudowie stabilizowanej spoiwem lipidur kruszywem łamanym 0-31,5 mm stab. mech. Przy grubości warstwy śr. 9 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie stabilizacji podbudowy z kruszywa spoiwem LIPIDUR DF przy grubości warstwy 18 cm po zagęszczeniu - 2,5 do 5,00 Mpa; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej, dla ruchu KR-2 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr 12 cm. po zagęszczeniu szer. 0,50m. Droga Rudniki - Krężołek - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm. stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 14 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 3 cm po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 17 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,50 m. Droga Snochowice - Komorniki - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV z odłożeniem i rozplantowaniem urobku na poboczu (średnia głębokość 4 cm); - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni (podbudowy) kruszywem łamanym 0-31,5mm. stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy 12 -16 cm, po zagęszczeniu; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 14 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,60 m. Droga Jedle - Marianów - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych bitumicznych z zanieczyszczeń; - Wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni, wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej dla ruchu KR-2, transportowana sam. samowyładowczymi przy grubości warstwy po zagęszczeniu 100 kg/ m?; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej, dla ruchu KR-2 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm. Droga Łopuszno ul. Imielnia (I etap) - Wykonanie stabilizacji podbudowy z kruszywa cementem MC z doziarnieniem kruszywem 0-31,5 mm gr. 7 cm przy grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu - 2,5 Mpa; - Warstwa wiążąca nawierzchni, wykonana z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej dla ruchu KR-2, transportowana sam. samowyładowczymi przy grubości warstwy po zagęszczeniu 3 cm; - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej, dla ruchu KR-2 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr 12 cm. po zagęszczeniu szer. 0,50 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowią: a) kosztorys ofertowy, b) przedmiar robót, c) szczegółowe specyfikacje techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 zł.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lopuszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach