Przetargi.pl
Remont dróg lokalnych i rolniczych w gminie Fałków

Gmina Fałków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-260 Fałków, ul. Zamkowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 447 873 535 , fax. 447 873 535
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fałków
    ul. Zamkowa 1 A
    26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie
    tel. 447 873 535, fax. 447 873 535
    REGON: 59064806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg lokalnych i rolniczych w gminie Fałków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dróg lokalnych i rolniczych: a) Droga na działce nr 1265 i 249 Czermno-Smyków, dł 1040mb, szer.3mb b) Droga na działce nr 1145 Starzechowice, dł 545mb, szer.3mb c) Droga na działce nr 115 Sulborowice, dł 520mb, szer.3mb d) Droga na działce nr 617 Poręba, dł 250mb, szer.3mb e) Droga na działce nr 674 Czermno-Zuzowy, dł 300mb, szer.3mb f) Droga na działce nr 500 Dobry Widok, dł 120mb, szer.3mb g) Droga na działce nr 856 Budy, dł 40mb, szer.3mb, z przepustami fi 40, 2 szt x 6mb Remont polega na wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża dróg oraz wykonaniu warstwy z kruszywa tłuczonego o frakcji 0-31,5mm i grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania znajduje się w przedmiarach. Przygotowany na podstawie przedmiarów kosztorys ofertowy, należy dostarczyć do zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wyliczona cena jest ceną ryczałtową. Termin wykonania do 31.10.2019r Uwaga: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego m.in. w zakresie robót drogowych Okres gwarancji: nie mniej niż 12 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. (uwaga: deklarowany okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert) Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie Umowy o pracę (art. 29 ust. 3a). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy P.Z.P. wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące niżej wymienione czynności były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000,00zł, słownie: trzy tysiące zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo- o ile dotyczy 2. Dowód wniesienia wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna tj. gwarancję/poręczenie (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, jedynie zaleca się załączyć do oferty kopię przelewu, lecz nie jest to warunek konieczny). 3. Zobowiązanie podmiotów trzecich - o ile dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach