Przetargi.pl
Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Pińczów w 2015 r.

Nadleśnictwo Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-411 Michałów, Michałów 294
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3572211 , fax. 41 3572211
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Pińczów
    Michałów 294 294
    28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3572211, fax. 41 3572211
    REGON: 29002007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Pińczów w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pińczów. Zadanie 1: Remont drogi leśnej Brzezinki - leśnictwo Sancygniów (nr inw. 485/220). Zadanie 2: Remont drogi leśnej od szkółki do dr. powiatowej w Leśnictwie Michałów (nr inw. 719/220). Zadanie 3: Remont drogi leśnej Gołąb - Kasztany w Leśnictwie Teresów (nr inw. 672/220) Zadanie 4: Remont drogi leśnej nr 8 w Leśnictwie Sancygniów (nr inw. 531/220) W zakres robót wchodzi: -Roboty przygotowawcze, -Karczowanie pni drzew, krzaków, -Roboty ziemne, -Odwodnienie korpusu drogowego, -Ścinanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, -Wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, -Ścinanie i profilowanie poboczy, -Oczyszczenie rowów i przepustów. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) Projekt budowlany remontu dróg leśnych zawierający: dane ogólne, opis techniczny, część graficzną, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ, b) przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. 3.4 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przedmiotowej roboty budowlanej w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty, b) Wykonawca na swój koszt przeprowadzi branżowe próby i odbiory techniczne i technologiczne. c) Pozostałe elementy po budowie należy usunąć z placu budowy, w tym wywóz wykarczowanych pni drzew, nadmiaru ziemi z poboczy i rowów odwadniających odspojonej w trakcie realizacji robót, przy czym Zamawiający zrzeka się na rzecz Wykonawcy praw do karp i ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania w/w prac, a także należy uporządkować teren budowy, przywrócić stan pierwotny dróg dojazdowych na plac budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym dla odbioru końcowego robót. W przypadku stwierdzenia obecności materiałów, które są klasyfikowane jako odpad należy je zutylizować zgodnie z ustawą o odpadach, dokumenty potwierdzające przeprowadzoną utylizację przekazać Zamawiającemu za pośrednictwem inspektora nadzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach