Przetargi.pl
Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Pińczów

Nadleśnictwo Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-411 Michałów, Michałów 294
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3572211 , fax. 41 3572211
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Pińczów
    Michałów 294 294
    28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3572211, fax. 41 3572211
    REGON: 29002007000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pinczow@radom.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nie posiadający osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Pińczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Remont drogi leśnej Nr inw. 5/771/220 w Leśnictwie Teresów, Nadleśnictwo Pińczów W zakres robót budowlanych wchodzi remont drogi leśnej w leśnictwie Teresów: Roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - zebranie humusu - wykonanie rowów odwadniających Nawierzchnia - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie Zadanie 2: Remont drogi leśnej Nr inw. 3/682/220 w Leśnictwie Teresów, Nadleśnictwo Pińczów W zakres robót budowlanych wchodzi remont drogi leśnej w leśnictwie Teresów: Roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - zebranie humusu - wykonanie rowów odwadniających Nawierzchnia - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie nawierzchni z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 800,00 PLN (osiemset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 63 1020 2645 0000 5102 0015 1647 z dopiskiem Wadium Remont Dróg Leśnych i nr postępowania SA-2710-9/2013 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach