Przetargi.pl
REMONT DRÓG LEŚNYCH: NR INW 242/273 W KM 0+000 - 2+798 ORAZ 242/108 W KM 0+000 - 3+008 NA TERENIE LEŚNICTWA WOLA ZGŁOBIEŃSKA

Nadleśnictwo Strzyżów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, Mostowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 761 011
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Strzyżów
    Mostowa 9
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 172 761 011
    REGON: 69002681200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_strzyzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DRÓG LEŚNYCH: NR INW 242/273 W KM 0+000 - 2+798 ORAZ 242/108 W KM 0+000 - 3+008 NA TERENIE LEŚNICTWA WOLA ZGŁOBIEŃSKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. PRZEDMIOT ROBÓT nr inw. 242/273 od km 0+000 do km 2+798 Przedmiotem robót i czynności jest remont nawierzchni oraz bieżąca konserwacja drogi leśnej w granicach istniejącego "pasa drogowego" położonego na działkach: - nr ewid. 1905, 1906 i 1907 obręb ewid. [0003 Nowa Wieś], - nr ewid. 1737, 1738, 1739, 1740 i 1741 obręb ewid. [0004 Przedmieście Czudeckie], - nr ewid. 8046, 8047 i 8048 obręb ewid. [0005 Pstrągowa], jednostka ewidencyjna [181901 2 Czudec] na terenie Leśnictwa Wola Zgłobieńska, polegający na uzyskaniu efektu w postaci poprawy bieżącej zdolności użytkowej ciągu drogowego utraconej w skutek upływu czasu, eksploatacji oraz działania czynników atmosferycznych i geologicznych. Teren objęty zakresem robót stanowi własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzyżów. nr inw. 242/108 od km 0+000 do km 3+008 Przedmiotem robót i czynności jest remont nawierzchni oraz bieżąca konserwacja drogi leśnej w granicach istniejącego "pasa drogowego" położonego na działkach: - nr ewid. 2 obręb ewid. [0004 Przedmieście Czudeckie] jednostka. ewid. [I 81901 2 Czudec] - nr ewid. I 930/15 obręb ewid. [0008 Wola Zgłobieńska], jednostka. ewid. [181603 Boguchwała] na terenie Leśnictwa Wola Zgłobieńska, polegający na uzyskaniu efektu w postaci poprawy bieżącej zdolności użytkowej ciągu drogowego utraconej na skutek upływu czasu, eksploatacji oraz działania czynników atmosferycznych i geologicznych. Teren objęty zakresem robót stanowi własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzyżów. Przez pas drogowy należy rozumieć pas terenu, na którym znajdują się: jezdnia z poboczami tworzące koronę drogi, skarpy wykopów i nasypów, rowy, ścieki i inne urządzenia odwadniające, zjazdy na szlaki zrywkowe i składnice przyzrębowe oraz pola widoczności na łukach i skrzyżowaniach. 1.2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO nr inw. 242/273 od km 0+000 do km 2+798 Korona drogi o szerokości 5,0 – 6,0 m jest wyraźnie wyznaczona i uformowana. W stanie obecnym droga przeznaczona jest do obsługi związanej z gospodarką leśną i ma podstawowe znaczenie dla Inwestora zapewniając komunikację wewnętrzną gospodarczą i minimalne połączenia zewnętrzne. Na trasie drogi jest usytuowanych: - 2 przepusty pod koroną drogi o konstrukcji rurowej żelbetowej, - 3 place składowe o nawierzchni gruntowej - 1 składnica przyzrębowa (mijanka) o nawierzchni gruntowej. Nawierzchnia drogi: - km 0+000 – 2+798 - tłuczniowa szer. 3,50 m z obustronnymi poboczami gruntowymi 0,50-1,0 m. Występują wyboje, koleiny i rozmycia, spowodowane bieżącą eksploatacją oraz intensywnym spływem wód opadowych z terenu przyległego. Nie występują wysadziny i przełomy, co świadczy o właściwym odwodnieniu i nośności konstrukcji. Odwodnienie stanowi rów drogowy otwarty jednostronny od strony stokowej oraz odcinkowo obustronny – drożny, lokalnie zamulony oraz przepusty pod koroną drogi (rurowe żelbetowe i zjazdami (rurowe betonowe) – drożne, lokalne rozmycia umocnień wlotu i wylotu. W otoczeniu drogi występuje intensywny kompleks leśny, drzewostan liściasty i iglasty, powodujący zacienienie drogi utrudniające nasychanie korony drogi . W ciągu drogi brak jest podziemnych urządzeń infrastruktury technicznej. nr inw. 242/108 od km 0+000 do km 3+008 Korona drogi o szerokości 5,0 – 6,0 m jest wyraźnie wyznaczona i uformowana. W stanie obecnym droga przeznaczona jest do obsługi związanej z gospodarką leśną i ma podstawowe znaczenie dla Inwestora zapewniając komunikację wewnętrzną gospodarczą i minimalne połączenia zewnętrzne. Na trasie drogi jest usytuowanych: - 2 przepusty pod koroną drogi o konstrukcji rurowej żelbetowej, - 3 place składowe o nawierzchni gruntowo-żwirowej - 2 składnice przyzrębowe (mijanka) o nawierzchni gruntowo-żwirowej. Nawierzchnia drogi: - km 0+000 – 3+008 - tłuczniowa szer. 3,50 m z obustronnymi poboczami gruntowymi 0,50-1,0 m. Występują wyboje, koleiny i rozmycia, spowodowane bieżącą eksploatacją oraz intensywnym spływem wód opadowych z terenu przyległego. Nie występują wysadziny i przełomy, co świadczy o właściwym odwodnieniu i nośności konstrukcji. Odwodnienie stanowi rów drogowy otwarty jednostronny od strony stokowej oraz odcinkowo obustronny – drożny, lokalnie zamulony i zakrzaczony oraz przepusty pod koroną drogi (rurowe żelbetowe i zjazdami (rurowe betonowe) – drożne, lokalne rozmycia umocnień wlotu i wylotu. Na dużych pochyleniach drogi (spadki powyżej 6%) na koronie drogi są usytuowane wodopusty żelbetowe i drewniane w stanie awaryjnych wymagające wymiany. W otoczeniu drogi występuje intensywny kompleks leśny, drzewostan liściasty i iglasty, powodujący zacienienie drogi utrudniające nasychanie korony drogi. W ciągu drogi brak jest podziemnych urządzeń infrastruktury technicznej. 1.3. CEL I ZAKRES ROBÓT nr inw. 242/273 od km 0+000 do km 2+798 nr inw. 242/108 od km 0+000 do km 3+008 Przewidywane roboty budowlane i konserwacyjne mają na celu utrzymanie obiektu w dobrym stanie technicznym i zabezpieczenie przed szybkim zużyciem eksploatacyjnym, potęgowanym przez działanie warunków atmosferycznych. Stanowią element utrzymania warunków komunikacyjnych i eksploatacyjnych oraz zapobieżenia destrukcji istniejącego ciągu drogowego. Charakter tych prac sprowadza się bowiem do uzupełnienia powstałych ubytków w nawierzchni tłuczniowej poprzez uprzednie wyprofilowanie istniejącej warstwy jezdnej i jej oczyszczenie, a następnie wypełnienie ubytków mieszanką kruszywa kamiennego. Działania te mają charakter odtworzeniowy elementów już istniejących. Przewidywane prace mają na celu utrzymanie drogi w należytym stanie poprzez wykonywanie drobnych prac remontowych i konserwacyjnych, porządkowych (np. udrożnienie rowów i przepustów, usuwanie zalegającego gruntu, uzupełnienie ubytków, wymiana uszkodzonych kręgów itp) oraz zmierzają do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu eksploatacyjnego 3.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe, polegające na remoncie drogi leśnej obejmujące m.in.: OPIS ROBÓT I CZYNOŚCI. nr inw. 242/273 od km 0+000 do km 2+798 • oczyszczenie/pogłębienie istniejącego rowu drogowego z korektą pochylenia przeciwskarpy; • oczyszczenie przepustów pod koroną drogi i zjazdami z namułu; • uzupełnienie uszkodzonego umocnienia skarpy w obrębie wlotów/wylotów przepustów; • oczyszczenie istniejącej warstwy jezdnej i wyprofilowanie kolein; • uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniowej kruszywem kamiennym; • wymiana uszkodzonych elementów przepustów; • wyprofilowanie zjazdów na szlaki zrywkowe; • profilowanie poboczy gruntowych i składnic przyzrębowych; • wyrównanie powierzchni placów składowych • oczyszczenie i uporządkowanie terenu nr inw. 242/108 od km 0+000 do km 3+008 • oczyszczenie/pogłębienie istniejącego rowu drogowego z odkrzaczeniem i korektą pochylenia przeciwskarpy; • oczyszczenie przepustów pod koroną drogi i zjazdami z namułu; • uzupełnienie uszkodzonego umocnienia skarpy w obrębie wlotów/wylotów przepustów oraz wodopustów ; • oczyszczenie istniejącej warstwy jezdnej i wyprofilowanie kolein; • uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniowej kruszywem kamiennym; • wymiana uszkodzonych elementów przepustów; • wymiana uszkodzonych wodopustów na koronie drogi ; • wyprofilowanie zjazdów na szlaki zrywkowe; • profilowanie poboczy gruntowych i składnic przyzrębowych; • wyrównanie powierzchni placów składowych • oczyszczenie i uporządkowanie terenu Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: - projekcie wykonawczym, - przedmiarze robót - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 oraz art. 31 ustawy pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanych przepisach, Zamawiający określił w załącznikach do SIWZ (dalej zwana „projektem” lub „dokumentacją projektową”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. I Oddział Strzyżów na numer konta 38 1240 2672 1111 0000 3264 9127 Na blankiecie przelewu wskazane jest podać czego dotyczy przelew, tj. „Wadium przetarg remont dróg Wola Zgłobieńska”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zwanych dalej „gwarancją wadialną”) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 13. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 14. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – w Kasie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 15. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 16. Wadium wniesione przez jednego spośród członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu co do powyższych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę razem z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu–wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Jeśli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów w myśl art. 22a ust. 3 ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w swoich oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. powyżej. 3. Dokumenty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zwani dalej „konsorcjum”): 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z członków konsorcjum, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają członkowie konsorcjum w zakresie, w jakim wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie o grupie kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie o grupie kapitałowej składa oddzielnie każdy z jego członków (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach