17 Terenowy Oddział Lotniskowy ogłasza przetarg
- Adres: 80-240 Gdańsk, ul. Konopnickiej 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 348 3403 , fax. 58 3483404
- Data zamieszczenia: 2015-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
ul. Konopnickiej 13 13
80-240 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 348 3403, fax. 58 3483404
REGON: 19013195000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg kołowania i płaszczyzny MTZ w Darłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie (wy-mianie warstwy ścieralnej) na drogach kołowania, drogi dojazdowej i płaszczyźnie MTZ na te-renie lotniska w Darłowie, z uwzględnieniem dostosowania wysokościowego istniejących wjazdów. Remont wykonany zostanie na szerokości istniejącej korony dróg bez poszerzania jej na-wierzchni, mieszcząc się w krawędziach istniejącej nawierzchni. Roboty wyszczególnione w przedmiarze robót należy wykonać zgodnie z załączoną Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Zakres remontu obejmuje: - prace pomiarowe (inwentaryzacyjne); - usunięcie warstwy ziemi roślinnej; - frezowanie istniejącej nawierzchni na gł. 5 cm; - wykucie warstwy wiążącej w obszarze przełomów nawierzchni z uzupełnieniem nową masą; - zagospodarowanie materiału z frezowania i rozkucia nawierzchni przez Wykonawcę robót; - oczyszczenie warstwy wiążącej, miejscowe uzupełnienie warstwy wiążącej; - sprysk emulsją asfaltową warstwy wiążącej; - ułożenie geosiatki z włókna szklanego wstępnie powlekanego asfaltem; - ułożenie nowej warstwy ścieralnej gr. 5 cm SMA8; - wykonanie szczelin dylatacyjnych z wypełnieniem nad wcześniej zinwentaryzowanymi prze-łomami nawierzchni ( 3 szczeliny szer. 15 mm, na szerokość całej nawierzchni); - regulacja wysokości płyt betonowych na styku DK1-APRON; - odtworzenie poboczy z humusu do krawędzi nowej nawierzchni (plantowanie, obsiew traw); - wykonanie oznakowania poziomego nawierzchni; - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza; - wykonanie i przekazanie Zamawiającemu 3 kompletów dokumentacji powykonawczej w formie papierowej zszytej i oprawionej i 1 kompletu w wersji elektronicznej. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Dokumentacja (Projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) - dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.17tol-gdansk.com oraz dokumentacja opatrzona klauzulą ZASTRZEŻONE dostępna do wglądu w 17 Terenowym Oddziale Lotniskowym. 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiar robót zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego pomocniczo. 4. Cena ryczałtowa musi zawierać wszelkie koszty ze strony Wykonawcy związane z odbiorem końcowym oraz koszty zużycia wody, energii elektrycznej, o których mowa w § 3 ust. 5 umowy oraz koszty utylizacji odpadów z wyłączeniem pofrezu. Ponadto Wykonawca w cenie uwzględni bieżącą obsługę geodezyjną na czas realizacji zadania przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót. UWAGA: 1. Zamawiający informuje, że na stronie internetowej nie zamieszczono kompletnej dokumentacji projektowej, gdyż część dokumentacji opatrzona jest klauzulą ZASTRZEŻONE. W związku z tym wgląd w tę dokumentację, wymagać będzie posiadania przez osoby dokonujące wglądu poświadczenia bezpieczeństwa lub uprawnienia wydanego zgodnie z art.24 ust 4 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity Dz. U. z dnia 2010 r. Nr 182, poz. 1228) oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Osobą do kontaktów w powyższej sprawie jest pracownik Zamawiającego : p. Mirosław Juźwiak - tel. 261 213 410 tel. kom. 723 682 316 w godz. 8:00- 14:30. p. Elżbieta Romanowicz - tel. 261 213 419 w godz. 8:00- 14:30 2. Wykonawca zatrudniający w swojej firmie obywateli innych państw, posiadających oficjalne zezwolenie na podjęcie pracy na terenie Polski i planujący ich wykorzystanie przy realizacji zadań na terenach zamkniętych będących w trwałym zarządzie MON musi o powyższym fakcie poinformować pisemne Zamawiającego. 3. Zgoda na wstęp obcokrajowców na teren jednostek wojskowych odbywa się na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. 4. Informację o planowanym wprowadzeniu obcokrajowców na teren JW. na terenie, której realizowane jest zadanie Zamawiający musi otrzymać z takim wyprzedzeniem aby mógł przygotować i wysłać wniosek zgodnie z ww. decyzją w terminie 21 dni przed planowaną wizytą. 5. Załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja w formie elektronicznej nie wyczerpuje informacji do całkowitego i prawidłowego przygotowania oferty. W związku z powyższym Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Precyzyjne miejsce wykonania robót zostanie wskazane przez Użytkownika podczas wizji lokalnej. W związku z tym, że obiekt znajduje się na terenie zamkniętym, wizytę należy uzgodnić z: - bosm. Markiem KARWACKIM tel. 261 237 299 lub panem Zbigniewem Komanem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452353109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 300,00 zł ( osiem tysięcy trzysta złotych 00/100) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.08.2015r. do godziny 10.30. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną