Przetargi.pl
Remont dróg i placów na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, ul. Augusta Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 560 017 , fax. 833 560 017
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu
    ul. Augusta Zamojskiego 4
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 833 560 017, fax. 833 560 017
    REGON: 94455000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsckrjablon.pl, zsckr-jablon.biposwiata.pl;
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa Trzeciego Stopnia prowadzona przez MRiRW w Warszawie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg i placów na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie dróg i placów na terenie ZSCKR w Jabłoniu, z podziałem na dwie części postępowania obejmujące: Część 1) – Roboty drogowe, polegające m.in. na: - robotach przygotowawczych i rozbiórkowych obejmujące m.in. rozebranie krawężników oraz usunięcie warstwy ziemi urodzajnej; - wykonanie podbudowy i nawierzchni dróg oraz miejsc postojowych i mijanki; - ustawienie krawężników; - humusowanie terenu wokół dróg i placów i obsianie ich trawą; - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz z zarejestrowaniem inwentaryzacji powykonawczej; Etap I prac zawartych w opracowaniu projektowym tj.: przebudowa dróg, odcinek A-A oraz B-B, a także wykonanie miejsca postojowego i mijanki. Ułożone zostaną m.in. nowe krawężniki na płask, wbudowane zostaną poszerzenia jezdni do 3,5 m i warstwy konstrukcyjne oraz nawierzchnia z kostki betonowej. Obsługa geodezyjna – wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza. Część 2) – Wykonanie oświetlenia ulicznego, polegające m.in. na: demontażu, wywiezieniu i utylizacji istniejących fundamentów i słupów oświetleniowych, a następnie zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowych, ledowych lamp ulicznych i parkowych (dwie lampy uliczne i osiem lamp parkowych zasilanych panelami słonecznymi oraz jedna lampa parkowa zasilana z istniejącej sieci elektrycznej); W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawców obu części zamówienia, będzie należało również: 1) wszelkie inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) uprzątnięcie terenu robót i doprowadzenie do stanu używalności; Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – Opracowanie projektowe wraz z częścią rysunkową, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót do poszczególnych części zamówienia. Prace remontowe będą prowadzone przy czynnym budynku szkoły. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 Do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału). Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach