Przetargi.pl
Remont dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Opoczno w latach 2010-2011

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Staromiejska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7363137 , fax. 044 7363111
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    ul. Staromiejska 6 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7363137, fax. 044 7363111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Opoczno w latach 2010-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pracę równiarki i walca przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg oraz obsługą inwestycji drogowych . Roboty będą polegać na: Usunięciu darniny Kopaniu rowów przydrożnych głębokości do 0,5 m Profilowaniu i zagęszczeniu podłoża Wykonaniu koryta drogi do głębokości 30 cm wraz z zagęszczeniem Rozebraniu (zerwaniu ) nawierzchni tłuczniowej gr. 15 cm Ułożeniu nawierzchni żwirowej gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem Ułożeniu nawierzchni tłuczniowej gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem Ułożeniu nawierzchni z destruktu gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagane: - doświadczenie: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - minimum dwa zamówienia polegające na obsłudze przez co najmniej 1 rok remontów dróg gruntowych z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - potencjał techniczny : dysponują lub będą dysponować następującym sprawnym sprzętem tj.: - wymagane minimum: - równiarka - 1 szt. - walec statyczny - 1 szt. - walec dynamiczny - 1 szt. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na postawie żądanych w rozdziale VI SIWZ dokumentów i oświadczeń , wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument/y o którym mowa w rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem z dnia 16.10.2008r. 2. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający - - minimum dwa zamówienia polegające na obsłudze przez co najmniej 1 rok remontów dróg gruntowych z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( zał. Nr 4) 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , wymagane minimum sprawnego sprzętu: - wymagane minimum: - równiarka - 1 szt. - walec statyczny - 1 szt. - walec dynamiczny - 1 szt. /zgodnie z zał. nr 5 / 3a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazach o których mowa w punkcie wyżej Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował ( a które nie są jego własnością). 4. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach