Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w Sidzinie

Gmina Bystra-Sidzina ogłasza przetarg

  • Adres: 34-235 Bystra Podhalańska, Bystra Podhalańska 373
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystra-Sidzina
    Bystra Podhalańska 373 373
    34-235 Bystra Podhalańska, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystra-sidzina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w Sidzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych w Sidzinie. 4.1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu dróg gminnych w Sidzinie w tym między innymi: - roboty ziemne, korytowanie, - podbudowy tłuczniowe oraz wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych , - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - wykonanie korytek żelbetowych wraz z kratą stalową, - obsypanie poboczy tłuczniem 4.2.Wielkość, zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) załączniki nr 9 do SIWZ, na który składa się przedmiar robót, c) załącznik nr 11 do SIWZ , na który składa się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4.3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ 4.4. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca budowy w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4.5. Zamówienie będzie realizowane w okresie od podpisania umowy do 29.07.2016r. 4.6. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego uproszczonego z cenami jednostkowymi sporządzonego zgodnie z przedmiarem robót(zał. Nr 9 do SIWZ) 4.8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do odbioru zadania: rozliczenie wykonanych robót(kosztorys powykonawczy) certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały. 4.9 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów. 4.10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty minimalnie na okres 36- miesięcy, maksymalnie na okres 60- miesięcy. 4.11. Tam gdzie w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy producent,dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art.30 ust1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4.12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł.(słownie:trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystra-sidzina.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach