Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w miejscowościach Odechów i Odechowiec

Gmina Skaryszew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-640 Skaryszew, Juliusza Słowackego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6103089 , fax. 48 6103089
  • Data zamieszczenia: 2024-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skaryszew
    Juliusza Słowackego 6
    26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
    tel. 48 6103089, fax. 48 6103089
    REGON: 670223385
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w miejscowościach Odechów i Odechowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: Remont dróg gminnych w miejscowościach Odechów i Odechowiec o długości 1,376km obejmujących między innymi:1) roboty pomiarowe ( w tym: inwentaryzacja powykonawcza);2) roboty rozbiórkowe: nawierzchni asfaltowej (frezowanie), krawężników betonowych na ławie betonowej, istniejącego przepustu z rur betonowych o średnicy 80cm z uprzednim odkopaniem, 3) wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy pomocniczej (nad przepustem Ø80cm) z ulepszonego podłoża CBGM klasa 0/11,2 C3/4 wraz z profilowaniem i zagęszczeniem;4) oczyszczenie i skropienie warstw niebitumicznych asfaltem lub emulsją asfaltową (nad przepustem Ø80cm); 5) ustawienie krawężnika betonowego wibroprasowanego (wtopiony/wystający) o wym. 15x30x100cm na podsypce cement.-piask. gr. 3-5cm wraz z ławą betonową z oporem z betonu C 12/15;6) Przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej istn. zjazdu do sklepu spożywczego;7) Ułożenie geosiatki o wytrzymałości powyżej 20kN/m w miejscach spekań nawierzchni;8) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm;9) oczyszczenie i dwukrotne skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową 0,1-0,3 kg/m2 (jezdnia);10) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm;11) wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem gr. 15cm;12) ścinanie wyniesionych poboczy, grubość warstwy ścinanej do 10 cm wraz z odwiezieniem ścinki na odkład;13) wykonanie pobocza szer. 0,75m z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego wraz z profilowaniem i zagęszczeniem gr. 15cm;14) oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm;15) obsianie trawą skarp i dna rowów;16) wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PEHD śr. Ø40 cm z ławą fundamentową z kruszywa;17) ścianki czołowe prefabrykowane, skośne dla przepustu rurowego śr. Ø40 cm;18) wykonanie przepustu drogowego, przez koronę drogi z rury PEHD śr. Ø80cm z ławą fundamentową z kruszywa oraz obsypką piaskową;19) demontaż tarcz znaków drogowych wraz ze słupkami;20) wykonanie oznakowania pionowego: montaż słupków i tarcz znaków drogowych;21) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - barwa biała.Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej całą szerokością jezdni.2. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach oferty podane jest w Kosztorysie ofertowym, stanowiącym Formularz nr 2 do SWZ. W ramach wyszczególnionych w w/w kosztorysie robót należy wykonać również:− wszystkie roboty, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące wynikające z STWIORB i dokumentacji projektowej,− wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SWZ (projektu umowy, dokumentacji projektowej i kosztorysu ofertowego).3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określony został w Kosztorysie ofertowym oraz:− dokumentacji projektowej,− Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), zawartych w Tomie III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),− projektowanych postanowieniach umowy, zawartych w Tomie II SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Skaryszewie: Bank Spółdzielczy w Skaryszewie 86 9150 0009 0011 0839 2000 0010W tytule przelewu należy wpisać znak postępowania, co umożliwi identyfikację wpłaty.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) zawierać nazwę i adres:− dającego zlecenie (Wykonawcy),− beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zamawiającego), tj.: Gmina Skaryszew,ul. Juliusza Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew,− gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia),2) kwotę gwarancji/poręczenia w PLN,3) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,4) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,5) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,6) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),7) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz znak przedmiotowego postępowania.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.7. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres e-mail na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie związane z budową / przebudową / rozbudową / remontem drogi o wartości brutto nie niższej niż 500 000 zł, w zakres których wchodziło wykonanie między innymi robót polegających na ułożeniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych / betonu asfaltowego lub SMA, przy czym Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:- kierownik budowy–1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadająceim ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów.Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz odpowiednie uprawnienia nadane na podstawie przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.3. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku określonego w ust. 2 pkt 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościachtych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, tj. roboty i usługi wymienione w ust. 2 pkt 4.4. Zgodnie z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku określonego w ust. 2 pkt 4 Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, tj. robotyi usługi wymienione w ust. 2 pkt 4.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiadawymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach