Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w miejscowościach Jaworze dz. nr ewid. 128, Stary Żmigród dz. nr ewid. 1185, Łysa Góra dz. nr ewid. 113, Gorzyce dz. nr ewid.285, 296,268, Łężyny dz. nr ewid. 408, Nowy Żmigród dz.nr ewid. 1759 - zadania współfinansowane ze środków Funduszy Sołeckich

Gmina Nowy Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-230 Nowy Żmigród, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 415 605, , fax. 013 4415605 w. 37
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Żmigród
    ul. Mickiewicza 2
    38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie
    tel. 134 415 605, , fax. 013 4415605 w. 37
    REGON: 37044034700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w miejscowościach Jaworze dz. nr ewid. 128, Stary Żmigród dz. nr ewid. 1185, Łysa Góra dz. nr ewid. 113, Gorzyce dz. nr ewid.285, 296,268, Łężyny dz. nr ewid. 408, Nowy Żmigród dz.nr ewid. 1759 - zadania współfinansowane ze środków Funduszy Sołeckich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych w miejscowościach Jaworze dz. nr ewid. 128, Stary Żmigród dz. nr ewid. 1185, Łysa Góra dz. nr ewid. 113, Gorzyce dz. nr ewid. 285, 296, 268, Łężyny dz. nr ewid. 408, Nowy Żmigród dz.nr ewid. 1759 - zadania współfinansowane ze środków Funduszy Sołeckich. 2. Zamówienie podzielone zostało na sześć części; CZĘŚĆ 1 - Remont drogi gminnej dz. nr ewid nr 393 w miejscowości Jaworze Zakres robót: - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej, - wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - wykonanie poboczy z klińca kamiennego. CZĘŚĆ 2 - Remont drogi gminnej dz. nr ewid. 1185 w miejscowości Stary Żmigród Zakres robót: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - wykonanie poboczy z klińca kamiennego, - regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych. CZĘŚĆ 3 - Remont drogi gminnej dz. nr ewid. 113 w miejscowości Łysa Góra Zakres robót: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - likwidacja przełomów, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - wykonanie poboczy z klińca kamiennego. CZĘŚĆ 4 - Remont drogi gminnej dz. nr ewid.285, 296, 268 w miejscowości Gorzyce Zakres robót: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - likwidacja przełomów, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - wykonanie poboczy z klińca kamiennego, - regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych. CZĘŚĆ 5 - Remont drogi gminnej dz. nr ewid. 408 w miejscowości Łężyny Zakres robót: - odtworzenie rowów przydrożnych, ścinanie poboczy i wykonanie robót ziemnych, - odtworzenie przepustów, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - likwidacja przełomów, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej, - wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - wykonanie poboczy z klińca kamiennego. CZĘŚĆ 6 - Remont drogi gminnej Nowy Żmigród dz.nr ewid. 1759 w miejscowości Nowy Żmigród Zakres robót: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - likwidacja przełomów, - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - wykonanie poboczy z klińca kamiennego, - regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA CZĘŚCI 1: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; DLA CZĘŚCI 2 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; DLA CZĘŚCI 3 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; DLA CZĘŚCI 4 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; DLA CZĘŚCI 5 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; DLA CZĘŚCI 6 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia. 2. Dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia ofert i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. Dokument pełnomocnictwa, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 §1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. 4. Dla oferty równoważnej: oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej; wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach